• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
10

فرماندار شهرستان خرم دره :سرشماری عمومی کشاورزی از پنجم مهر ماه سال جاری آغاز می شود

  • کد خبر : 20960
  • 02 مهر 1393 - 8:50
فرماندار شهرستان خرم دره :سرشماری عمومی کشاورزی از پنجم مهر ماه سال جاری آغاز می شود

شیخی فرماندار و مدیر اجرائی طرح سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان خرم دره گفت:سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان خرم دره همزمان با سراسرکشور از پنجم مهر ماه آغاز می شود. به گزارش نبض سحر، فرماندار شهرستان خرم دره افزود:درهمین راستا پانزدهم تا بیستم ماه شهریور، آموزش سرشماری در دو مرحله برای معاونان فنی و آموزشی و کارشناسان فنی و […]

شیخی فرماندار و مدیر اجرائی طرح سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان خرم دره گفت:سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان خرم دره همزمان با سراسرکشور از پنجم مهر ماه آغاز می شود.

به گزارش نبض سحر، فرماندار شهرستان خرم دره افزود:درهمین راستا پانزدهم تا بیستم ماه شهریور، آموزش سرشماری در دو مرحله برای معاونان فنی و آموزشی و کارشناسان فنی و اجرایی و همچنین دوره آموزشی آمارگیران نیز در هر هفت روز برگزار شد.

فرماندار شهرستان خرم دره ادامه داد:این طرح از پنجم مهر تا هجدهم آبان ماه سالجاری اجرا خواهد شد،آمارگیران با مراجعه حضوری، اطلاعات بهره برداران کشاورزی را به صورت ثبت در تبلت که برای نخستین بار در کشور انجام خواهد شد جمع آوری می کنند تا در اختیار مراجع ذیصلاح بخش آمار کشور قرار گرفته و برنامه ریزی های اساسی در خصوص جوانب مختلف آن انجام شود.

شیخی ادامه داد: اجرای طرح فوق گامی درجهت تهیه چارچوب و فهرست های آماری از تعداد بهره برداران کشاورزی،فراهم کردن اطلاعات این بخش در جهت طبقه بندی مناسب وساماندهی وضعیت کشاورزی در شهرستان می باشد.

وی در ادامه به اهمیت موضوع سرشماری در برنامه ریزی های کلان کشور برلزوم همکاری کلیه ادارات و دستگاه های دولتی در این طرح تاکید کرد .

شیخی همکاری کلیه مردم را لازمه برگزاری بهینه طرح سرشماری کشاورزی توسط آمارگیران درشهرستان خرم دره عنوان کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=20960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.