• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
9

دومین جلسه بررسی مشکلات فرهنگی شهرستان خرم دره برگزار شد

  • کد خبر : 20313
  • 15 شهریور 1393 - 12:07
دومین جلسه  بررسی مشکلات فرهنگی شهرستان خرم دره برگزار شد

دومین جلسه بررسی و شناسایی مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان خرم دره در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با حضورجمعی از صاحب نظران این حوزه برگزار شد.به گزارش نبض سحر،در این جلسه مصوبات جلسه قبل بررسی شد و “صمدی” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیان کرد که با توجه به […]

دومین جلسه بررسی و شناسایی مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان خرم دره در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با حضورجمعی از صاحب نظران این حوزه برگزار شد.به گزارش نبض سحر،در این جلسه مصوبات جلسه قبل بررسی شد و “صمدی” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیان کرد که با توجه به اینکه ادارات و ارگانهای بسیاری در شهر وجود دارد باید دید این ارگانها چه تاثیر فرهنگی روی مردم دارند .

وی افزود:در بخش نشاط بخشی برای مردم خرم دره چه فعالیت هایی انجام گرفته است ! در این خصوص شایسته است طنز و بازیهای فرهنگی و ورزشی احیاء شود و داستانها و افسانه های آموزنده مربوط به این شهر به فراموشی سپرده نشود .

وی در ادامه افزود آثار هنرمندان بهتر است مورد توجه مسئولان و هنردوستان قرار گرفته ومردم و ادارات دراهداء جوایز از این اثار استفاده نمایند تا هنرمندان این شهر نیز معرفی شوند و مشکلات فرهنگی که در شهر برای کودکان وجود دارد توسط ارگانهای مربوطه مورد بررسی و شناسایی قرار گیرد.تا انشاا… در جلسات شورای فرهنگ عمومی این مشکلات طرح و تصمیم گیری شود .

در پایان پس از بحث و تبادل نظر هر یک از صاحب نظران حاضر در جلسه مواردی را مطرح کردند از جمله: تقویت تشکلهای غیر دولتی ، ایجاد گالری برای ارائه محصولات فرهنگی شهر ، محصولات کشاورزی و غذاهای محلی و صنایع دستی و همچنین آشنایی مردم به ویژه نسل جدید با فرهنگ بومی ، احیاء سنت های ارزشمند ، احساس مسئولیت بیشتر شهروندان نسبت به رعایت قوانین و مقررات و به پاکیزه نگه داشتن شهر. در پایان نیز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود در جلسه شورای فرهنگی عمومی که به زودی برگزار خواهد شد امیدواریم سبک زندگی که مورد سفارش و تاکید مقام معظم رهبری است بعنوان یکی از دستورات جلسه قرار گیرد .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=20313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.