• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
6

کمیته امداد نقش تاثیرگذاری در شناسایی استعدادهای برتر دارد

  • کد خبر : 19926
  • 11 شهریور 1393 - 0:15
کمیته امداد نقش تاثیرگذاری در شناسایی استعدادهای برتر دارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس٬ با مثبت ارزیابی کردن عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد نقش تاثیرگذاری در شناسایی استعدادهای برتر دارد. محمدرضا خان محمدی در همایش تجلیل از نخبگان و کارآفرینان برتر کمیته امداد استان زنجان، با تبریک به مناسبت هفته دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگویی برتر در خدمت […]

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس٬ با مثبت ارزیابی کردن عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد نقش تاثیرگذاری در شناسایی استعدادهای برتر دارد.

محمدرضا خان محمدی در همایش تجلیل از نخبگان و کارآفرینان برتر کمیته امداد استان زنجان، با تبریک به مناسبت هفته دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگویی برتر در خدمت رسانی به مردم بودند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی٬ با اشاره به فعالیت های ۳۵ ساله کمیته امداد در ارائه خدمات به نیازمندان جامعه و حمایت از آنها، تصریح کرد: کانون گرم بسیاری از خانواده ها با ارائه خدمات کمیته امداد، گرم تر شده و حفظ شده است.

وی با یادآوری اینکه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد با تحمل شرایط سخت و فقر به مدارج علمی بالا دست یافته اند، افزود: خوشبختانه خدمات تاثیرگذار کمیته امداد موجب شکوفایی و باروری استعدادهای جامعه هدف شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به فقر و نداشتن بضاعت مالی لازم و کافی دلیلی برای نداشتن استعداد نیست، افزود: باید بسترسازی لازم برای شکوفایی استعدادهای خانواده های محروم به طرف مختلف و از سوی دستگاههای اجرایی ایجاد شود، که خوشبختانه به همت کمیته امداد این مهم محقق شده است./

پایان پیام/منبع:خبرگزاری خانه ملت

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=19926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بازم این اومد؟؟؟؟ توروخدا از این خبر نذارین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.