• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
3

بیش از ۵۲ هزار دفترچه بیمه سلامت در زنجان صادر شده است

  • کد خبر : 20078
  • 11 شهریور 1393 - 17:03
بیش از ۵۲ هزار دفترچه بیمه سلامت در زنجان صادر شده است

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه تا‌کنون بیش از ۷۲ هزار نفر زنجانی در طرح بیمه سلامت ایرانیان ثبت نام کردند، گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت تا‌کنون بیش از ۵۲ هزار دفترچه بیمه سلامت در زنجان صادر شده است. به گزارش نبض سحر،مجید صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار کرد: […]

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه تا‌کنون بیش از ۷۲ هزار نفر زنجانی در طرح بیمه سلامت ایرانیان ثبت نام کردند، گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت تا‌کنون بیش از ۵۲ هزار دفترچه بیمه سلامت در زنجان صادر شده است.

به گزارش نبض سحر،مجید صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح ثبت نام بیمه همگانی سلامت در زنجان تا‌کنون ۷۲ هزار و ۴۰۶ نفر در استان زنجان در این طرح ملی ثبت نام کردند.

وی با اشاره به آمار توزیع دفترچه بیمه سلامت در استان عنوان کرد: تا‌کنون ۵۴ هزار و ۱۲۰ جلد دفترچه به بیمه شدگان استان تحویل داده شده است.

مدیر‌کل بیمه سلامت استان زنجان بیان کرد: به تدریج با ارسال پیامک به افرادی که در مرحله نخست واجد شرایط شناخته شده‌اند اطلاع رسانی می‌شود که این افراد باید با در دست داشتن اصل شناسنامه و اصل کارت ملی و یک قطعه عکس به دفاتر پیشخوان دولتی مشخص شده مراجعه کنند و ضمن پرداخت ۱۰ هزار ریال بابت هر دفترچه و پس از انجام مراحل و فرآیندهای مربوطه دفترچه صادر‌ه به بیمه شدگان تحویل داده می‌شود.

صادقی ابراز کرد: در حال حاضر در ۸ دفتر پیشخوان خدمات دولت و یک نمایندگی بیمه سلامت در زنجان اطلاعات ثبت نامی مربوط به متقاضیان بررسی می‌شود و در صورتی که واجد شرایط شناخته شوند از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی برای دریافت دفترچه بیمه سلامت از طریق ارسال پیامک انجام می‌شود و این متقاضیان می‌توانند با همراه داشتن اصل کارت ملی، شناسنامه و یک قطعه عکس برای دریافت دفترچه به مراکز پیشخوان اعلام شده مراجعه کنند.

مدیر‌کل بیمه سلامت استان زنجان بیان کرد: از ابتدای توزیع دفترچه بیمه سلامت در استان  تا ۹ شهریور ماه، ۵ هزار و ۶۷۷ جلد دفترچه بیمه سلامت در شهرستان خرمدره و ۴ هزار و ۳۴۹ جلد دفترچه در شهرستان خدابنده بین متقاضیان توزیع شده است.

وی ابراز کرد: تا‌کنون ۸ هزار و ۴۳ جلد دفترچه در شهرستان ابهر و ۳۶ هزار و ۵۱ جلد دفترچه در شهر زنجان صادر شده است.

انتهای پیام‌/ آ

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=20078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.