• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 24 May - 2024
3

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخش برای مقاومت و مقابله با تهدیدات قدرت های استکباری و هجمه های رسانه ای غرب هستند

  • کد خبر : 18698
  • 17 مرداد 1393 - 8:49
خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخش برای مقاومت و مقابله با تهدیدات قدرت های استکباری و هجمه های رسانه ای غرب هستند

روز خبرنگار به عنوان فرصتی مغتنم برای یادآوری لحظات حساس به شمار می‌آید، لحظاتی که جنگ بی‌امان رسانه‌ای دشمن تنها در پیروی از راه و روش شهیدان این عرصه قابلیت خنثی شدن را داراست. شهادت هنر مردان خداست. ۱۷مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی  هر سال بهانه ایست که تلاش های دوستان و یاران آن […]

روز خبرنگار به عنوان فرصتی مغتنم برای یادآوری لحظات حساس به شمار می‌آید، لحظاتی که جنگ بی‌امان رسانه‌ای دشمن تنها در پیروی از راه و روش شهیدان این عرصه قابلیت خنثی شدن را داراست.

شهادت هنر مردان خداست. ۱۷مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی  هر سال بهانه ایست که تلاش های دوستان و یاران آن شهید در عرصه رسانه مورد تجلیل قرارگیرد.سازمان بسیج رسانه شهادت این بزرگ مرد را که به پاس جانفشانی وی روز خبرنگار نامیده شده به اصحاب رسانه، خانواده آن بزرگوار و ملت شهید پرور ایران تبریک عرض می‌کند.

روز خبرنگار به عنوان فرصتی مغتنم برای یادآوری لحظات حساس به شمار می‌آید. لحظاتی که جنگ بی‌امان رسانه‌ای دشمن تنها در پیروی از راه و روش شهیدان این عرصه قابلیت خنثی شدن را داراست. قلم‌های خونرنگ اصحاب رسانه و شمار قابل توجه یاران خبرنگار نقطه امید نظام در مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن می‌باشد.

خبرنگاران، چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه تحولات و رخدادهاست و رسالت حرفه‌ای خود را همواره از دریچه تعهد، صداقت و امانت داری تعریف می‌کنند.

خبرنگار وجدان بیدار جامعه است و به عنوان دیده بان بایستی در تلاش برای اطلاع رسانی درست، دقیق و کامل حوادث و رویدادها برآید و در این راستا نباید تحت تاثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی ها، هوچی گری‌ها و هیاهوآفرینی رسانه های استکبار قرار گیرد.

در عرصه داخلی هوشیاری و استواری دو مولفه حضور همیشگی در صحنه ست زیرا دشمنان با القائات خود سعی در ایجاد رخنه بین صفوف پیوسته اصحاب و یاران عرصه رسانه را دارند.

با توجه به  شرایط خاص کشور های اسلامی منطقه  بویژه در غزه مقاوم  بهترین زمان برای خدمت رسانی رسانه‌ای فراهم آمده است تا فریاد مظلومیت کودکان و مردم بی دفاع به گوش آزادگان جهان برسد. لذا بر یاران رسانه است که بااحساس تکلیف وتقویت روحیه مقاومت ، امید به نصرت الهی و جاری ساختن هرچه بیشتر شور زندگی از ظرفیت ویژه خود بهره گیرند.

سازمان بسیج رسانه در پرتو عنایات رهبری (مدظله العالی) و با مدد از همت جمعی دلاورمردان و شیرزنان همیشه در صحنه اصحاب رسانه روز خبرنگار را گرامی داشته و توفیق همه بزرگواران را از خداوند بزرگ خواهان است.

منبع:موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=18698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.