• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
12

روز قدس روز صف‌بندی مظلومان در مقابل ظالمان جهان است

  • کد خبر : 18214
  • 04 مرداد 1393 - 0:28
روز قدس روز صف‌بندی مظلومان در مقابل ظالمان جهان است

امام جمعه خرم‌دره گفت: روز قدس روز صف‌بندی مظلومان در مقابل ظالمان جهان است.حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با تبریک پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی اظهار داشت: نماز جمعه کنگره عظیم هفتگی مسلمانان است. وی با اشاره به اهیمت حضور در نماز جمعه […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: روز قدس روز صف‌بندی مظلومان در مقابل ظالمان جهان است.حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با تبریک پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی اظهار داشت: نماز جمعه کنگره عظیم هفتگی مسلمانان است.

وی با اشاره به اهیمت حضور در نماز جمعه گفت: ائمه معصومین و بزرگان دین اسلام بر اهمیت حضور در نماز تاکید کرده‌اند.

‏خطیب جمعه خرم‌دره با بیان اینکه هفته نخست مرداد ماه براى انقلاب اسلامى ایران یکى از هفته‏هاى با برکت است، تصریح کرد: در این هفته اقدامى بزرگ و گامى اساسى در اجراى دستورات اسلامى بعد از انقلاب اسلامى برداشته شد.

این مسئول با بیان اینکه نماز جمعه و احیای آن پس از انقلاب اسلامى یکى از برکت‏هایى است که آثار آن مداوم و غیر قابل احصاء است، ادامه داد: انقلاب اسلامى ایران، احیاء کننده نماز جمعه حقیقى‏ است.

حسینی گفت: انقلاب اسلامى ایران یک انقلاب فرهنگى و یک مبدا جدید در حرکت اسلامى و یک نقطه عطف در حرکت‏هاى فرهنگى جهان اسلام است که نماز جمعه را نیز احیاء کرد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه مرکز بصیرت و آگاهى و شجاعت و نصیحت و امر به معروف و نهى از منکر و تولى و تبرى است، تصریح کرد: در فتنه‌هاى گذشته و در زمان‏هایى که نیاز به بصیرت فوق‏العاده بوده است، نماز جمعه یکى از بهترین منادیان بصیرت و تقوا بوده است.

خطیب جمعه خرم‌دره با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی با شکوه روز قدس افزود: قدس شریف حدود ۶۰ سال است که توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده است.

این مسئول با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی زنان، کودکان و مردم بی‌گناه را که هیچ گونه وسیله دفاعی از خود دفاع ندارند به خاک و خون می‌کشد.

حسینی با محکوم کردن سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر گفت: سکوت برخی کشورهای اسلامی و عربی مایه ننگ است.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=18214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.