• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 24 May - 2024
4

ملت ایران همواره مقدرانه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است

  • کد خبر : 17819
  • 27 تیر 1393 - 17:04
ملت ایران همواره مقدرانه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با اقتدار و عزت در مقابل جهان کفر ایستاده و توسعه به پیشرفت و اقتدار دست یافته است.حجت الاسلام علی خاتمی ظهر جمعه در جمع نماز گزاران با اشاره به ۲۶ تیر سال ۱۳۶۷ سالروز پذیرش قطعنامه از سوی امام […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با اقتدار و عزت در مقابل جهان کفر ایستاده و توسعه به پیشرفت و اقتدار دست یافته است.حجت الاسلام علی خاتمی ظهر جمعه در جمع نماز گزاران با اشاره به ۲۶ تیر سال ۱۳۶۷ سالروز پذیرش قطعنامه از سوی امام خمینی (ره) در جنگ هشت ساله افزود: این روز یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پذیرش قطعنامه ۵۹۸  از زوایای مختلف قابل برداشت است ادامه داد: پشتیبانی مردم اتز نظام و حضور همیشه در صحنه دفاع از  نظام و صبر ایستادگی انان و تبعیت از فرامین ولایت فقیه باعث شکست جبهه استکبار علیه  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام خاتمی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی پس از هشت سال استقامت در مقابل کفر به عنوان امت واحده موجب شد تا دشمنان به اهداف خود در جنگ دست نیابند  ادامه داد:‌ صدام پس از شش روز از آغاز جنگ در مصاحبه‌ای هدف خود را سقوط نظام اسلامی، تجزیه ایران به سه نقطه،حذف نام خلیج فارس و تبدیل آن نام عربی و در اختیار گرفتن اروند رود اعلام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه در طی هشت سال  همه دنیای غرب در یک جبهه واحد علیه ایران اسلامی بودند افزود: دشمنی آمریکا، روسیه، انگلیس، آلمان، فرانسه و حمایت بسیاری از کشورها از با نظام اسلامی موجب شده بود تا صدام به مقابله با نظام اسلامی بپردازد و نسل جوان جامعه باید بداند که این جنگ جنگ سوم جهانی بود که علیه نظام اسلامی رقم خورد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه برخی ها  مدعی هستند که ملت ایران نمی توانند در مقابل آمریکا دوام بیاورند، ادامه داد: باید به این افراد یادآورشد طی ۳۴ سال گذشته همین ملت بوده اند که در مقابل تمامی فشارها ایستادگی کرده و در عرصه های مختلف به موفقیت های شایانی دست یافته اند.

وی امدادهای غیبی و اتکال به خداوند تبارک و تعالی را موجب استقامت ملت ایران در برابر دشمنان دانست و افزود: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم عزیزترین کسان خود انقلاب را بیمه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  با اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل در غزه افزود: امروز در مقابل جنایاتی که در فلسطین اشغالی رخ می دهد مجامع جهانی مدعیان دفاع از حقوق بشر سکوت کرده و به تماشای نسل کشی در این کشور نشسته اند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه کشتار مردم مظلوم فلسطین به دست این رژیم غاصب در مقابل سکوت جوامع بین‌المللی صورت می‌گیرد افزود: جنایت‌های این رژیم در غزه موجب کشته شدن بسیاری از افراد بی‌گناه و مظلوم شده است و این جنایت‌ها با حمایت‌های آمریکا صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه  جنایاتی که امروز در فلسطین رخ می دهد معنای حقیقی حقوق بشری است که آمریکا و دولت های ارتجاعی منطقه و زیر دست استکبار از آن دم می زنند افزود: طی هفته های گذشته در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی که منجر به زخمی و شهادت بیش از دو هزار نفر شد، هیچ یک از مجامع جهانی و بین المللی اعتراضی نکرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران همواره در حمایت از ملت و آرمان  ملت فلسطین  از آنها حمایت کرده، افزود: ملت سربلند ایران امسال با شکوهتر و پررنگ تر از سالهای قبل برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس حاضر شوند.

حجت الاسلام خاتمی، با اشاره به سالروز شهادت امیر المومنین (ع) بر ضرورت توجه به سیره این امام همام تاکید کرد و گفت: همه آحاد جامعه به خصوص نسل جوان باید  نسبت به مطالعه و بررسی و تحلیل مطالب شیوای این کتاب ارزشمند اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:  مقام معظم رهبری به جد بر لزوم پرداختن به اقتصادی مقاومتی توسط دولت تاکید دارند و  در سخنان گوهر بار خود اعتدال را شعار مناسبی عنوان کردند و خواستار شدند تا این اعتدال موجب کناز زدن گروه های مومن و دلسوز جامعه نشود.

حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: از دیدگاه رهبری جریان مومن جامعه همواره در مشکلات دولت‌ها را حمایت کرده‌اند و نباید جریان مومن جامعه با شعار اعتدال کنار گذاشته شوند.

وی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: از دیدگاه مقام معظم رهبری دولت اعتدال که دارای شعار اعتدال است نباید نیروهای مومن را کنار بگذارد.

مهر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=17819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.