• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
7

ماهواره ابزاری برای ترویج سبک زندگی غربی است

  • کد خبر : 17507
  • 21 تیر 1393 - 10:36
ماهواره ابزاری برای ترویج سبک زندگی غربی است

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره::ماهواره این تحفه ی غرب که موج درگیری و ایجاد تنش های فراوان در خانواده ها شده است به طوری که امروز بیش از ۴۰ درصد خانواده ها با این مسئله درگیر هستند. سرهنگ صادقی در گفتگو با نبض سحر ،عمده ترین آسیب ماهواره را بر قشر جوانان و نوجوانان دانست  و […]

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره::ماهواره این تحفه ی غرب که موج درگیری و ایجاد تنش های فراوان در خانواده ها شده است به طوری که امروز بیش از ۴۰ درصد خانواده ها با این مسئله درگیر هستند.

سرهنگ صادقی در گفتگو با نبض سحر ،عمده ترین آسیب ماهواره را بر قشر جوانان و نوجوانان دانست  و گفت:  ۵۰درصد تولیدات ماهواره در راستای ترویج  سبک زندگی غربی است و اسیب پذیرترین قشر نیز همین جوانان و نوجوانان می باشند زیرا که شخصیت انها در این برهه شکل خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت:مقام معظم رهبری به همین منظور اشاره به سبک زندگی اسلامی نمودند که اگر ما بتوانیم رهنمودهای ایشان را جاری وساری بکنیم می توانیم سبک زندگی اسلامی با الگوپذیری از ائمه و بزرگان داشته باشیم.ولی متاسفانه ماهواره در تغییر الگوی زندگی بسیارتاثیرگزار است.

صادقی افزود:در جامعه ی جوان ایران انتخاب نوع پوشش سبک ارایش،آرام آرام از سبک ایرانی فاصله گرفته و به سمت غرب پیش می رود.غرب به دنبال ” اندلس” سازی ایران است و به هرابزاری که  شده خواهان براندازی این نظام می باشد.حالا با اشاعه ی فحشا و بی بندباری که در قالب فیلم های خانوادگی در شبکه های ماهواره ای پخش می شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره تصریح کرد:فیلم های مستهجن و خلاف عفت ذهن نوجوانان و جوانان ما را به خود مشغول می سازد.

وی در ادامه گفت:حضرت امام خمینی به دانش اموزان گفتند:شما اینده سازان مملکت ما هستید و ماهواره درست همین نوجوانان را مورد هدف قرار می دهد و فرزندان این ملت را از لحاظ دینی ،ملی و فرهنگی به استحاله می کشد.

وی افزود:ماهواره در اثر رخنه ی فرهنگی که ایجاد شده موجب از هم پاشیدگی کانون خانواده ها می شود وصهیونیست ها در این شبکه ها بیشتر با ترویج اباحه گری و فیلم های مستهجن کانون خانواده را مورد هدف قرار می دهند این شبکه ها به خصوص شبکه های فارسی زبان با فیلم های خانوادگی که بیشتر از فرهنگ شرق الگو گرفته ، اذهان فرزندانمان را را درگیر مسائل جنسی و بیداری زودرس جنسی می کنند.

وی با بیان این مطلب که ماهواره امر تربیت فرزندان به شیوه ی اسلامی را دچار اشکال می کند افزود:نوجوانان با پرده دری و بی حیایی حاصل تماشای ماهواره مثل استنشاق گازهای سمی مهلک دچار خسران می شوند و این امر اینده ی جامعه اسلامی را با خطرات گوناگون مواجه می سازد.

وی گفت:برای پیشگیری از تهاجم فرهنگی ناشی از ماهواره باید خطرات ماهواره رابه صورت اقنایی با مردم به خصوص با خانواده ها توجیه نمود و برای جبران خلا اخبارسیاسی در صداسیما اقدام نمود.

فرمانده سپاه خرمدره در پایان گفت:بسیج با برنامه های مختلفی در قالب شجره طیبه صالحین نسبت به آسیب های  ماهواره در حلقات برنامه های مختلفی  اجرا می کند و در این حلقه ها به تبین آسیب های ماهواره ،احکام شرعی مربوط به آن و نمونه های مصداقی آن اشاره خواهد شد.

انتهای خبر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=17507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای صادقی عزیز، ماهواره یک نوع آنتن است برای دریافت امواج و مشاهده ی برنامه هایی که از شبکه های ماهواره ای پخش می شوند.
    اما متاسفانه خانواده ها و مخصوصا جوانان بیشتر به سمت قسمت های پوچ و برنامه های پوچ ماهواره توجه دارند. تهاجم فرهنگی دشمن بسیار دقیق و حساب شده است. انواع مدها، طرز برخورد جوانان، کم رنگ شدن حجب و حیا، طرز لباس پوشیدن پسران و دختران و … که متاسفانه الگوهای جوانان نیز بعضا گرفتار این جنگ فرهنگی شده اند و دارند اشتباه پیش می روند، بیشتر از برنامه های ماهواره ای استخراج می شود. و یا از استفاده های نادرست از اینترنت. نمی دانم چرا جوانان دارند این ها را الگو قرار می دهند و زندگی عاشقانه ی چند سال قبل دارد تبدیل به زندگی با فرهنگ تهاجمی بیگانه می شود. اگر هم امر به معروف بکنی، با جوابی سنگین روبرو خواهی شد. خدا همه ی ما را به راه راست هدایت کند.
    آقای صادقی عزیز نصب بنر در سطح شهر در خصوص مضرات الگوهای نادرست اقتباسی از فرهنگ های ناشایسته غربی که با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما در تضاد است شاید تاثیر مثبتی بگذارد. البته اگر به صورت گرافیکی باشد بهتر است.
    بنده قصد نصیحت کردن و راهنمایی کردن دوستان را ندارم، چون نظر دادن در خصوص فرهنگ متعالی کار بنده سرتاپا تقصیر نیست. جسارت چند خطی بنده را ببخشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.