• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
2

نظارت بر بازار زنجان در ماه رمضان تشدید می شود

  • کد خبر : 16894
  • 03 تیر 1393 - 22:33
نظارت بر بازار زنجان در ماه رمضان تشدید می شود

استاندار زنجان بر لزوم افزایش نظارت و بازرسی از اصناف و بازار زنجان در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد. جمشید انصاری  ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان  زنجان با اشاره به انتخاب ۸۰ فروشگاه بزرگ در سطح استان برای عرضه اقلام فوق‌العاده پر مصرف ماه رمضان گفت: نظارت و بازرسی‌ها در […]

استاندار زنجان بر لزوم افزایش نظارت و بازرسی از اصناف و بازار زنجان در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد. جمشید انصاری  ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان  زنجان با اشاره به انتخاب ۸۰ فروشگاه بزرگ در سطح استان برای عرضه اقلام فوق‌العاده پر مصرف ماه رمضان گفت: نظارت و بازرسی‌ها در این ایام تشدید شود تا برای همشهریان مشکلی بروز ندهد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای اقلام پرمصرف این ماه مانند برنج و گوشت و برنج انجام شده است.

انصاری گفت:  این کنترل به دلیل آرامش حاکم در جامعه در ماه مبارک رمضان هم ادامه خواهد یافت و دغدغه‌ای در این مورد وجود ندارد.

استاندار زنجان  افزود: روند نزولی تورم در سطح استان زنجان که از سال گذشته آغاز شده بود در سال جاری هم ادامه یافته است و اقدامات کنترلی کشور هم در کنترل امور قابل توجه بوده است.

انصاری با بیان اینکه استان زنجان در میانه ۹ استان قرار گرفته است گفت: قیمت در نظر گرفته شده برای حاشیه‌های سود کشتارگاه و خرده فروشی مرغ استان مناسب به نظر می‌رسد و قابل توجه بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به مشکلات موجود انبارداری سردخانه‌ای استان گفت: دولت از ایجاد ظرفیت‌های انبارداری سردخانه‌ای حمایت ویژه‌ای انجام می‌دهد.

انصاری  ادامه داد: اداره کل جهاد کشاورزی با رعایت همه جانبه، مجوز ایجاد زمینه دام زنده را صادر کند بدون اینکه امتیازی برای طرف خاصی در نظر گرفته باشد ضمن اینکه در صدور این مجوز باید به نظر اداره کل دامپزشکی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی در بخش بهداشت توجه کند.

وی به اقدامات انجام شده توسط مسئولان استان برای کنترل قیمت‌های بخش خدمات از جمله نرخ کرایه حمل و نقل عمومی ابراز کرد: با کنترل‌های انجام شده ۲۵ درصد  به نرخ کرایه اضافه شده است.

منبع:مهر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=16894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.