• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
7

جهاد سازندگی خط مقدم محرومیت‌زدایی است

  • کد خبر : 16290
  • 23 خرداد 1393 - 17:01
جهاد سازندگی خط مقدم محرومیت‌زدایی است

امام جمعه زنجان گفت: جهاد سازندگی از سازمان‌های تاثیرگذار در روند محرومیت‌زدائی در کشور محسوب می‌شود.اآیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد: روز جهانی مستضعفین به معنای حکومت اسلامی و توجه به حقوق مستضعفین است. وی با اشاره به اینکه سالروز […]

امام جمعه زنجان گفت: جهاد سازندگی از سازمان‌های تاثیرگذار در روند محرومیت‌زدائی در کشور محسوب می‌شود.اآیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد: روز جهانی مستضعفین به معنای حکومت اسلامی و توجه به حقوق مستضعفین است.

وی با اشاره به اینکه سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: ‌این روز به درستی نامگذاری شده است.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه عده‌ای از جوانان مشتاق، مومن و ولایتمدار از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت‌های شبانه‌روزی انجام داده‌اند، افزود: مقابله با توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی از ویژگی‌های این سربازان است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۵۹ ادامه داد: انقلاب فرهنگی ساختار کار آمدی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ۲۴ خرداد سال ۶۱ یکی از روزهای نکبت برای حکومت رژیم غاصب صهیونیستی است، تصریح کرد: بمباران جنوب لبنان با وامداری آمریکا و حمایت رژیم غاصب صهیونیست در این روز رقم خورد.

وی با اشاره به سالروز شهادت چهار مجاهد فی سبیل‌الله نظام اسلامی که با حکم یک مرجع حسنعلی منصور را اعدام کردند، افزود: شهیدان امانی، نیک‌نژاد، صفار هرندی و در اوج خفقان سیاسی توانستند ابهت رژیم پهلوی را در هم بشکنند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی ادامه داد: جهاد سازندگی از سازمان‌های تاثیرگذار در روند محرومیت‌زدائی در کشور محسوب می‌شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آثار محرومیت‌زدائی در اکثر نقاط کشور به ویژه در مناطق محروم دیده می‌شود،بیان کرد: جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و امروز هم آثار آن در جامعه دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی جهاد سازندگی در مناطق مختلف کشور به خوبی دیده می‌شود، افزود: باید قدردان خدمات این سازمان بود.

وی با اشاره به ۲۷ خرداد روز جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی در عرصه تولیدات دامی و باغی فعالیت‌های مطلوبی را انجام داده است.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی از بدنه کارشناسی بهره‌مند است، بیان داشت: در امور مختلف کشاورزی گام‌های مطلوبی برداشته شده است.

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=16290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.