• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
13

دولت در افزایش حقوق کارکنان خود، قانون و عدالت را رعایت کند

  • کد خبر : 16267
  • 22 خرداد 1393 - 12:12
دولت در افزایش حقوق کارکنان خود، قانون و عدالت را رعایت کند

نماینده مردم خرمدره، ابهر و سلطانیه در تذکر شفاهی گفت: از رئیس جمهور خواستارم نسبت به رعایت قانون و عدالت در افزایش حقوق کارکنان خود عنایت فرماید. محمدرضا خانمحمدی خرمی نماینده مردم ابهر ، خرمدره و سلطانیه در مجلس، در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ خردادماه) خطاب به رئیس جمهور اظهار […]

نماینده مردم خرمدره، ابهر و سلطانیه در تذکر شفاهی گفت: از رئیس جمهور خواستارم نسبت به رعایت قانون و عدالت در افزایش حقوق کارکنان خود عنایت فرماید.

محمدرضا خانمحمدی خرمی نماینده مردم ابهر ، خرمدره و سلطانیه در مجلس، در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ خردادماه) خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: از رئیس جمهور درخواست دارم نسبت به رعایت قانون و عدالت در افزایش حقوق کارکنان دولت عنایت فرماید.

وی ادامه داد: همچنین از وزرای راه و کشور خواهشمندم نسبت به تامین قیر مورد نیاز راه‌های روستایی و شهری شهرهای ابهر، خرمدره و سلطانیه که از فصل عمرانی مطلوبی برخوردارند، عنایت فرمایند.

خانمحمدی افزود: همچنین از وزیر نیرو استدعا دارم مشکلات‌ آب شرب و کشاورزی در شهرستان‌های مذکور و روستاهای تابعه را با ایجاد سد آب بند و فاضلاب شهر ابهر را جدی گرفته و در جهت رفع مشکلات دستور ویژه‌ای صادر شود.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز اظهار داشت: از دولت به ویژه وزارت صنعت درخواست دارم موضوع بیکاری جوانان تحصیلکرده در شهرستان‌های فوق‌الذکر را با استقرار واحدهای صنعتی قدری تسکین دهند.

این نماینده مجلس نهم در پایان خطاب به وزیر بهداشت گفت: از وزیر بهداشت درخواست دارم نسبت به تکمیل بیمارستان ۲۲۷ تختخوابی ابهر و بیمارستان بوعلی خرمدره و تاسیس بیمارستان در شهرستان سلطانیه و تخصیص اعتبار جهت ایجاد مراکز درمانی در روستاهای فاقد مراکز درمانی دستور ویژه صادر فرماید.

انتهای پیام/منبع:باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=16267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. په عجب …..آقای نماینده پس فاضلاب خرم دره چی

    • ضمنا تقدیر و تشکر از شهرداری محترم به خاطر آسفالت کردن قسمتی از مسیر خرمدره به سمت ابهر. سوالی که برایم پیش آمد این است که آیا طرح فاضلاب این قسمت شهر اجرا شده است یا دیگر اجرا نخواهد شد؟!(متاسفم از این که این موضوع را مطرح کردم). آقای دکتر خانمحمدی این موارد درست است اما ما نیز نیازمند طرح فاضلاب برای خرمدره هستیم. لطفا از مسئولین بخواهید قبل از انجام کارهای مفید برای شهرستان مشورتی با یکدیگر داشته باشند تا از جوانب دیگر مشکل ها به قوت خود باقی نماند.

  2. سلام
    نماینده عزیز به من بیسواد بفهمانید عدالت یعنی چی؟ حقوق کارمندان را می بری بالا ایا به فکر بیکاران هم هستی / این یک بچه دبستانی می داند اگر حقوق کارمندان بالا رود اجناس گرانتر می شود و یک یک بیکار از کجا بخورد کاش که یک کمی غیرت داشتیم

  3. روزی که باشگاه خبرنگاران جوان نیز نام نماینده ی عزیزمان را تنها با عنوان نماینده مردم ابهر بیان کرد!.

    “نماینده مردم ابهر در تذکر شفاهی گفت: از رئیس جمهور خواستارم نسبت به رعایت قانون و عدالت در افزایش حقوق کارکنان خود عنایت فرماید.”

    دوستان خبرنگار اگر از دستتان برمی آید این موضوع را به باشگاه خبرنگاران جوان که اصولا باید صدای مردم باشند ولی آگاهانه یا ناآگاهانه عده ای را ناراحت می کند، تذکر دهید که آقای دکتر نماینده مردم”خرمدره، سلطانیه و ابهر است” و از این به بعد ایشان را با این عنوان معرفی کنند.
    اضافه می کنم حتی در بخش خبری واقعا در حق شهرستان خرمدره در شبکه ی اشراق نیز ظلم می شود، ببینید اخباری را که از سایر شهرهای استان پخش می کنند و مقایسه کنید با اخبار شهرستان خرمدره.
    ببینید سایت های شهرهای همجوار را که مسئولین را به چالش می کشند و هر روزشان بهتر از دیروزشان است، اما ما جنجالی نیستیم. می بینیم چه اتفاقاتی می افتد اما از ترس آبروریزی شهرستان کاری نمی کنیم و مسئولین نیز حیا نمی کنند و هر روزشان بهترررررررررررررر از دیروزشان است!!!!!!

    با تشکر

    • بنده در سایت خبرنگاران جوان نظر فرستادم حتی اسم اقای خانمحمدی رو هم اشتباه نوشتن می تونید برید در سایت باشگاه خبرنگاران ببینید و اعتراض بفرستید اما من خودم این خبر رو اصلاح کردم

      • بله نام ایشان را نیز اشتباه نوشته اند

        با تشکر از شما، بنده نیز اعتراض را به باشگاه خبرنگاران ارسال کردم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.