• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
5

کارناوال های عروسی با طعم مزاحمت/ برخورد پلیس با هنجارشکنان کارناوال های عروس

  • کد خبر : 15784
  • 10 خرداد 1393 - 15:36
کارناوال های عروسی با طعم مزاحمت/ برخورد پلیس با هنجارشکنان کارناوال های عروس

پلیس با هنجارشکنان کارناوال های عروس به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم برخورد جدی انجام می دهد. به گزارش  نبض سحر به نقل از موج رسا, راه اندازی کارناوال های عروسی و به نوعی عروس گردانی این روزها در شهر زنجان به معضلی اجتماعی تبدیل شده است. پوشش نامناسب برخی میهمانان، و بزن و برقص […]

پلیس با هنجارشکنان کارناوال های عروس به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم برخورد جدی انجام می دهد.

به گزارش  نبض سحر به نقل از موج رسا, راه اندازی کارناوال های عروسی و به نوعی عروس گردانی این روزها در شهر زنجان به معضلی اجتماعی تبدیل شده است.

پوشش نامناسب برخی میهمانان، و بزن و برقص در نقاط مختلف شهر زنجان و ایجاد مزاحمت برای مردم به ویژه در کنار بیمارستان آیت الله موسوی زنجان و عدم درک موقعیت بیماران این بیمارستان به حدی شده است که نیروی انتظامی دست به کار شده و مطابق قانون با افراد متخلف در این زمینه برخورد می کند.

کارناوال های عروسی با ایجاد مزاحمت برای مردم و ایجاد سر و صدا مشکلاتی را برای مردم به وجود می آورند، بسیاری از این کارناوال ها برای مردم با آلودگی صوتی  موجب سلب آسایش از مردم می شوند.

*برخورد پلیس با ناهنجاران جامعه

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در گفت‌ و گو با خبرنگار موج رسا، با توصیه به رعایت ارزش‌های دینی و اسلامی در مراسم‌ها و جشن‌ها هشدار داد و اظهار داشت: برخورد با کاروان‌های عروسی متخلف در دستور کار پلیس قرار دارد.

مراد جعفری با اشاره به اینکه عده‌ای از افراد در مراسم‌های جشن و عروسی ارزش‌های اسلامی را رعایت نمی‌کنند، افزود: این افراد با به راه انداختن کاروان‌های عروسی و ایجاد سروصدا در معابر و خیابان‌های شهر باعث سلب آسایش، آرامش عمومی و ناراحتی دیگران می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه رعایت اصول شرعی و قانونی و برقراری سلامت روحی و روانی یک وظیفه همگانی است، بیان داشت: پلیس در کنار شهروندان مسئولیت اجرایی و عملیاتی کردن این وظیفه خطیر و حساس را بر عهده دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: نظر به درخواست‌های مکرر شهروندان از طریق پلیس ۱۱۰ مبنی بر برخورد با کاروان‌های عروسی که اقدام به ایجاد مزاحمت و سلب آسایش عمومی شهروندان می‌کنند برخورد با این کاروان‌ها در دستور کار خود قرار داده است.

جعفری متذکر شد: پلیس با راکبان خودروها اعم از سواری و موتور سیکلت که بخواهند با حرکات نامتعارف و رفتارهای غیراخلاقی اعم از پرتاب مواد آتش‌زا و پرسروصدا موجب اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش دیگران شوند ضمن اعمال قانون وسایل نقلیه آنها را توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با استناد ماده ۶۱۸ و ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی ارتکاب اعمال و رفتارهای غیرقانونی و غیراخلاقی به لحاظ جریحه‌دار کردن عفت عمومی جرم محسوب می‌شود، تصریح کرد: مرتکبان این مسائل بنا به قانون به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

جانشین انتظامی استان زنجان با تأکید بر اینکه متصدیان مراکز پذیرایی و تالارها موظفند در ساعات تعیین شده به همه مراسم‌ها خاتمه دهند، گفت: در غیر اینصورت برابر ضوابط و مقررات اماکن عمومی و قانون نظام صنفی با متصدیان واحدهای صنفی متخلف برابر مقررات مربوطه برخورد خواهد شد.

موج رسا امیدوار است اقدامات پلیس در این زمینه کار ساز بوده و امنیت و آرامش به شهر زنجان در شب های رویایی تابستان برگردد.

پایان خبر//

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=15784

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام خیلی سایت قشنگی دارید ، خسته نباشد همکار محترم ما سایت زیبای شما رو تو قسمت پیوندهای استانی سایت خودمون لینک کردیم اگه شما هم دوست داشتید و براتون امکان داشت سایت http://www.aftabedel.com/ رو تو سایت خودتون تو قسمت پیوندها لینک کنید ممنون.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.