• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
3

قدمت ۱۶۰ مدرسه زنجان بیش از ۳۵ سال است

  • کد خبر : 15388
  • 31 اردیبهشت 1393 - 21:36
قدمت ۱۶۰ مدرسه زنجان بیش از ۳۵ سال است

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۱۶۰ مدرسه زنجان عمری بیش از ۳۵ سالب را دارند، گفت: بخش قابل توجهی از همین مدارس در دو نوبت اداره می شود. مرتضی تمجیدی امروز در شانزدهمین همایش خیران مدرسه ساز با اشاره به مشکالت مختلف آموزش و پرورش از قبیل کمبود نیروی […]

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۱۶۰ مدرسه زنجان عمری بیش از ۳۵ سالب را دارند، گفت: بخش قابل توجهی از همین مدارس در دو نوبت اداره می شود.

مرتضی تمجیدی امروز در شانزدهمین همایش خیران مدرسه ساز با اشاره به مشکالت مختلف آموزش و پرورش از قبیل کمبود نیروی انسانی و امکانات آموزشی اظهار کرد: کم بودن فضاهای آموزشی استان زنجان سبب پایین آمدن کیفیت آموزش شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شهرک های تازه تاسیس زنجان فاقد بسیار ی از امکانات شهری است، خاطر نشان کرد: بسیاری از دانش آموزان این مدارس برای رسیدن به مدرسه باید کیلومترها مسافت طی کنند و این امر سبب تراکم بسیار بالای دانش آموزان در کلاس های درس می‌شود.

مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان افزود: در حال حاضر در بسیاری از مدارس معلمان و مربیان به جای کیفیت بخشی به نظام آموزش دغدغه نظم بخشی به کلاس‌های پرجمعیت را دارند.

وی با اشاره به نامگذاری سال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: لازم است با عزمی ملی برای کاستن مشکلات فرهنگی وطن عزیز قدم برداریم.

تمجیدی خاطر نشان کرد: پیشتاز حل مشکلات فرهنگی آموزش و پرورش است و زمانی در تحقق شعار سال موفق می‌شویم که مدارس استانداردی داشته باشیم.

وی با ارزشمند خواندن وجود خیران مدرسه ساز تصریح کرد: مدرسه سازی ارزش نهادن به علم و دانش اندوزی است و خوشا به حال کسانی که در این کار قدم گزارده‌اند.

مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان با بیان اینکه مدرسه سازی نماد پیوند مردم و دولت، ابراز کرد: مردم ایران در هر  عرصه‌ای به روشنی درخشیده و دین خود را ادا کرده‌اند.

وی با قدردانی از خیران به نمایندگی از دانش آموزان و معلمان بیان کرد: در سایه این خدمت آرامشی وصف ناپذیر خالق هستی به آنان عطا می کند.ژ

انتهای پیام/ منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=15388

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.