• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
2

حضور ۱۳ ورزشکار زنجانی در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی

  • کد خبر : 15389
  • 31 اردیبهشت 1393 - 21:37
حضور ۱۳ ورزشکار زنجانی در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان زنجان گفت: ۱۳ ورزشکار زنجانی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی تهران به این مسابقات اعزام می‌شوند. مهدی مرادی اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جانبازان و معلولان  از ۳ تا ۵ خرداد ماه امسال در تهران برگزار می‌شود. وی تصریح کرد: این مسابقات کانالی است برای گرفتن سهمیه ورزشکاران دوومیدانی برای […]

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان زنجان گفت: ۱۳ ورزشکار زنجانی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی تهران به این مسابقات اعزام می‌شوند.

مهدی مرادی اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جانبازان و معلولان  از ۳ تا ۵ خرداد ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات کانالی است برای گرفتن سهمیه ورزشکاران دوومیدانی برای شرکت در مسابقات پارا آسیایی اینچئون که در مهر ماه امسال در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان بیان کرد: در این مسابقات ۷ نفر در بخش آقایان و ۶ نفر در بخش بانوان از استان زنجان حضور دارند.

وی عنوان کرد: حبیب‌اله ندرلو، علی محمدیاری، پرویز گل‌پسند، هوشیار محمودی، محسن مجیدی، حمید مقدم، مهدی مرادی، مریم آقا میرزایی، سولماز بازرگان، اعظم خدایاری، پروین مقدم، زینب حسنی و لیلا ملکی ورزشکاران اعزامی به مسابقات بین‌المللی تهران هستند.

مرادی با بیان اینکه این مسابقات زیر نظر کمیته بین‌المللی پارا المپیک(IPC) برگزار می‌شود٬ افزود: ناظرانی از این کمیته در این مسابقات حضور می‌یابند.

وی گفت: امیدواریم ورزشکاران زنجانی بتوانند با موفقیت در این مسابقات سهمیه حضور در مسابقات پارا آسیایی اینچئون کره‌ جنوبی کسب کنند.

دومین دوره مسابقات پارا آسیایی قرار است ۲۶ مهر تا ۲ آبان‌ماه در اینچئون کره جنوبی برگزار شود.

انتهای پیام/ منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=15389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.