• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
5

در بعضی از ادارات اصلا روابط عمومی معنایی ندارد!

  • کد خبر : 15298
  • 29 اردیبهشت 1393 - 12:44
در بعضی از ادارات اصلا روابط عمومی معنایی ندارد!

استاندار زنجان گفت:نگرش به جایگاه روابط عمومی در کشور باید تغییر کند، گروهی از ادارت برای روابط عمومی جایگاه و پستی در نظر گرفته اند ولی در بعضی از ادارات اصلا روابط عمومی معنایی ندارد. به گزارش نبض سحر به نقل از  موج رسا, استاندار زنجان در همایش روابط عمومی های ادارات استان گفت: نگرش […]

استاندار زنجان گفت:نگرش به جایگاه روابط عمومی در کشور باید تغییر کند، گروهی از ادارت برای روابط عمومی جایگاه و پستی در نظر گرفته اند ولی در بعضی از ادارات اصلا روابط عمومی معنایی ندارد.

به گزارش نبض سحر به نقل از  موج رسا, استاندار زنجان در همایش روابط عمومی های ادارات استان گفت: نگرش به جایگاه روابط عمومی در کشور باید تغییر کند، گروهی از ادارت برای روابط عمومی جایگاه و پستی در نظر گرفته اند ولی در بعضی از ادارات اصلا روابط عمومی معنایی ندارد.

انصاری روابط عمومی را سخنگوی دستگاه بیان کرد و تصریح کرد : حرف روابط عمومی امروزه همان حرف مدیر سازمان و دستگاه است و صحت و درستی آن باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گفت: در ۳۰ سال گذشته روابط عمومی ها دچار تغییر و تحولاتی شده است، که از این پس باید عزل و نصبها در مسئولیت روابط عمومی ها کمتر اتفاق بیفتد.

انصاری گفت: سازمانها و دستگاهها باید در انتخاب افراد بعنوان مسئول روابط عمومی از افرادی استفاده کنند که از همه لحاظ دارای شرایط این پست باشند.

جمشید انصاری گفت: روابط عمومی ها باید دارای سه نقش باشند: ۱- آشنایی کامل به عملکرد و برنامه های دستگاه مربوطه ۲- ابداء روشی برای جمع آوری اطلاعات عملکرد دستگاه مربوطه ۳- آرایش محیطی محیط روابط عمومی دستگاه، به طوری که مراجعه کننده متوجه وجود این قسمت در دستگاه باشد.

استاندار ازدیگر وظایف روابط عمومی ها در برابر جامعه گفت: روابط عمومی باید با صحت تمام عملکرد سازمان را انعکاس دهد. ۲- عدم پنهان کاری از عملکرد واقعی که موجود بی اعتمادی مردم میشود۳- سنجش افکار مردم نسبت به عملکرد دستگاه مربوطه

استاندار گفت: روابط عمومی باید بدنبال مفاهمه باشد یعنی تقاضاهای جامعه هدف خودرا مورد بررسی قرار داده و نیر بالعکس تقاضاهای دستگاه خود را هم با جامعه هدف مورد مقایسه قرار دهد.

در پایان استاندار روابط عمومی موفق را با داشتن چهار ضلع معنا کرد و اذعان داشت: روابط عمومی موفق فردی است که ضلع اول اطلاع رسانی درست و صحیح عملکرد دستگاه ضلع دوم سنجش افکار عمومی ضلع سوم ارتباط موثر با اصحاب رسانه ضلع چهارم ارتباط و مفاهمه بین مردم و همه دستگاهها.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=15298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.