• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
6

مرکز سلامت روان بهزیستی شهرستان خرم دره افتتاح شد

  • کد خبر : 11447
  • 27 بهمن 1392 - 13:13
مرکز سلامت روان بهزیستی شهرستان خرم دره افتتاح  شد

مرکز غیر دولتی مشاوره روان پویش و مرکز سلامت روان پدیده بهزیستی شهرستان خرم دره در محل مجتمع تجاری بهاران افتتاح شد. به گزارش نبض سحر به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرمدره،”بنیادی”معاون فرماندار شهرستان خرم دره در مراسم افتتاح این مرکز گفت: توسعه مراکزغیر دولتی مشاوره در جهت حفظ سلامت افراد و کاهش آسیب […]

مرکز غیر دولتی مشاوره روان پویش و مرکز سلامت روان پدیده بهزیستی شهرستان خرم دره در محل مجتمع تجاری بهاران افتتاح شد.

به گزارش نبض سحر به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرمدره،”بنیادی”معاون فرماندار شهرستان خرم دره در مراسم افتتاح این مرکز گفت: توسعه مراکزغیر دولتی مشاوره در جهت حفظ سلامت افراد و کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

“بنیادی” با قدردانی ازخدمات بهزیستی درحمایت ازجامعه مورد هدف این سازمان بر اطلاع رسانی برنامه ها وفعالیت های این مراکز در سطح شهرستان تاکید کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرم دره در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم گویی هدف ازایجاد مراکز غیر دولتی مشاوره روان پویش و مرکز سلامت روان پدیده بهزیستی راخدمت رسانی بیشتر به شهروندان عنوان کرد و افزود: در سازمانی خدمت رسانی می کنیم که هدف آن ارتقاء سطح زندگی مراجعه کنندگان و ارائه خدمات به شکل تخصصی از جمله فعالیت های مهم در سازمان بهزیستی است.

“رحمانی” با بیان اینکه عملکرد این مراکز هم سو با اهداف و فعالیت های بهزیستی است گفت: در بحث مشاوره های فردی و گروهی ،مشاوره های خانواده و زوجین با همکاری واحد پیشگیری بهزیستی شاهد کاهش آسیب های اجتماعی حوزه های مختلف باشیم . رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرم دره در ادامه از آمادگی این اداره برای همکاری در ارائه خدمات تخصصی به مردم خبرداد.

معاون پیشگیری بهزیستی استان در این مراسم یکی از اهداف مهم مجموعه بهزیستی را پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست وگفت: در این راستا یکی از برنامه های سازمان توسعه مراکز غیر دولتی و تخصصی در شهرستان ها است.

وی در ادامه با اشاره به این نکته که این مرکز سومین مرکز تخصصی زیر نظر بهزیستی خرم دره می باشد ابراز امیدواری کرد با افزایش کمی و کیفی خدمات در این مراکز در حوزه مشاوره بتوانیم بطور ویژه ای در خدمت مرم عزیز باشیم .

انتهای خبر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=11447

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.