• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
9

پیام تقدیر فرماندار خرمدره از حضور حماسی مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 11310
  • 23 بهمن 1392 - 11:05
پیام تقدیر فرماندار خرمدره از حضور حماسی مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن

فرماندار شهرستان خرم دره با صدور پیامی از حضور چشم گیر آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد. متن پیام به شرح ذیل است: بار دیگر در تاریخ پر فروغ و افتخار انقلاب تسلامی ،جبین شکر بر پیشگاه حضرت حق می سابیم و از اینکه توفیق […]

فرماندار شهرستان خرم دره با صدور پیامی از حضور چشم گیر آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بار دیگر در تاریخ پر فروغ و افتخار انقلاب تسلامی ،جبین شکر بر پیشگاه حضرت حق می سابیم و از اینکه توفیق حضور در این نهضت عظیم الهی نصیبمان شد خدای را بسیار شاکر و سپاسگزاریم.

سلام و درود بی پایان بر این همه حماسه ،وحدت و انسجام حضور ملی تان،بر این همه بیداری و قدرشناسی دلدادگان انقلاب بزرگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)وحضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب که باز هم بادرک زمان ،لحظه شناسی و شناخت دشمن ،با خلق حماسای دیگر در سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب نشان دادید که هیچ تحریم و تهدیدی بر ملت ایران کار ساز نیست .

به درستی :که مردم شجاع ،با بصیرت و شهید پرور شهرستان خرم دره همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی پاز از سی وپنج سال مبارزه و ایستادگی ،اقتدار و افتخار آفرینی در این آزمون حضور نیز پرشورتر از گذ شته در صحنه حاضر شد و همگان را مبهوت عظمت خود کردند .

اینجانب از حضور انقلابی و آگاهانه مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان خرم دره در خلق حماسه سیاسی سال در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

 

نوری پور فرماندار شهرستان خرم دره

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=11310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.