• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
8

پیشنهاد وسوسه انگیز ۴۰۰ میلیون یورویی باشگاه الهلال برای جذب مسی!

  • کد خبر : 9728
  • 21 دی 1392 - 21:40
پیشنهاد وسوسه انگیز ۴۰۰ میلیون یورویی باشگاه الهلال برای جذب مسی!

پس از تیم‌های پاری سن‌ژرمن، اینتر میلان و منچسترسیتی، اینبار باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی به لیونل مسی داد.قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در سال ۲۰۱۸ به پایان می‌رسد و این بازیکن آرژانتینی تاکنون قرارداد جدیدی را با آبی-اناری‌ها نبسته است و همین مسئله باعث شده است تا خبرهایی درباره جدایی وی از […]

پس از تیم‌های پاری سن‌ژرمن، اینتر میلان و منچسترسیتی، اینبار باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی به لیونل مسی داد.قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در سال ۲۰۱۸ به پایان می‌رسد و این بازیکن آرژانتینی تاکنون قرارداد جدیدی را با آبی-اناری‌ها نبسته است و همین مسئله باعث شده است تا خبرهایی درباره جدایی وی از این تیم به گوش برسد.

رسانه‌های اسپانیایی خبر جالبی را درباره ابراز علاقه یک باشگاه عربستانی برای جذب لیونل مسی منتشر کردند و اعلام کردند باشگاه الهلال عربستان با مالک ثروتمندش عبدالرحمن بن مساعد، حاضر است برای جذب مسی رقم نجومی ۴۰۰ میلیون یورو را بپردازد. یعنی تقریبا ۲ برابر قیمت فسخ قرارداد مسی با بارسلونا.

سایت یورو اسپورت عربی به نقل از رسانه های اسپانیایی نوشت: باشگاه الهلال در کشور عربستان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از متمول‌ترین باشگاه‌های جهان به شمار می‌رود. این باشگاه عربستانی قصد دارد مسی را ۲ سال قبل از پایان قراردادش با آبی-اناری‌ها یعنی در سال ۲۰۱۶ جذب کند و حاضر است برای خرید این مهاجم آرژانتینی ۴۰۰ میلیون یورو پرداخت کند.

البته این باشگاه عربستانی اکنون نمی‌خواهد مذاکرات خود را با باشگاه بارسلونا آغاز کند چراکه مراحل فسخ قرارداد مسی در شرایط کنونی سخت است اما با گذشت زمان شرایط بهتر خواهد شد.

مسی به همراه فرانک ریبری و کریستیانو رونالدو، ۳ نامزد نهایی کسب توپ طلا در سال ۲۰۱۳ هستند. وی در چند سالی که در ترکیب آبی-اناری‌ها به میدان رفته است عملکرد خیره کننده‌ای داشته است و برای ۴ سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد و امسال هم این شانس را دارد که پنجمین توپ طلای خود را بدست آورد. البته مسی نسبت به سال‌های قبل شانس کمتری دارد چراکه در سال ۲۰۱۳ سه بار آسیب دید و همین مسئله باعث شد تا شانس وی برای کسب این جایزه پایین آید.

بارسلونا در فصل جابجایی تابستانی سال ۲۰۱۳، نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال سانتوس برزیل را پس از کش و قوس‌های فراوان جذب کرد. این مهاجم جوان برزیلی خیلی زود در تیم بارسلونا جا افتاد و بازی‌های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و همین مسئله باعث شده است تا بسیاری وی را مسی جدید نیوکمپ لقب دهند و از احتمال جدایی مسی آرژانتینی از تیم بارسلونا خبر دهند. چراکه بعید به نظر می‌رسد بارسلونا با وجود درخشش نیمار از رقم‌های وسوسه انگیز باشگاه‌های دیگر برای فروش مسی صرف‌نظر کند.

منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن و اینترمیلان از دیگر باشگاه‌هایی هستند که احتمال پیوستن مسی به آنها وجود دارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=9728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.