• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
8

دانلود مجموعه‌ای از بهترین بازی های اندرویدی + دیتا

  • کد خبر : 9663
  • 20 دی 1392 - 11:22
دانلود مجموعه‌ای از بهترین بازی های اندرویدی + دیتا

سال ۲۰۱۳ میلادی هم به پایان رسید، در این سال بازی های متنوعی به بازار ارائه شد که برخی از آن ها کاربران را مجذوب خود می کردند. در این گزارش قصد معرفی بازی های گرافیکی و جذاب سال ۲۰۱۳ برای گوشی های اندرویدی را داریم. برخی از بازی ها دارای حجم دیتا بالایی هستند […]

سال ۲۰۱۳ میلادی هم به پایان رسید، در این سال بازی های متنوعی به بازار ارائه شد که برخی از آن ها کاربران را مجذوب خود می کردند. در این گزارش قصد معرفی بازی های گرافیکی و جذاب سال ۲۰۱۳ برای گوشی های اندرویدی را داریم. برخی از بازی ها دارای حجم دیتا بالایی هستند و برای علاقه مندان به بازی بسیار مناسب هستند.

بازی آسفالت ۸ Asphalt 8: Airborne
اگر علاقه دارید یکی از بهترین بازی های ماشین سواری را تجربه کنید و از مسابقه با ماشین های لوکس و جدید لذت ببرید توصیه می کنیم آسفالت ۸ را برای دستگاه خود دانلود کنید. در نسخه ۸ سری بازی های آسفالت شما شاهد گرافیک بی نظیری خواهید بود.
حجم بازی: ۲۰.۳ مگابایت
حجم دیتا: ۸۷۲ مگابایت

بازی گنگ مردن Dumb Ways to Die

یک بازی ساده و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. کافی است لحظه ای حواستان به این موجودات عجیب و غریب نباشد، تا یکی از آن ها به علت برق گرفتگی کشته شود. با کشته شدن یک نفر بقیه نیز به دلایل مختلف به صورت زنجیره وار کشته می شوند.
قابل اجرا در اندروید ۲.۲ و بالاتر
حجم بازی: ۳۴.۴ مگابایت

بازی مرده های متحرک Dead Trigger 2

در این بازی شما به آخر الزمان سفر می کنید و در دنیای مرده های متحرک اسیر می شوید. برای فرار از کشته شدن باید بسیار تلاش کنید. روی حرکات و سلاح های خود تسلط کامل داشته باشید تا توسط مرده ها غافل گیر نشوید. دقت داشته باشید که این بازی  شامل ۴ مرحله مختلف بوده که بایستی آن ها را پشت سر بگذارید.
حجم بازی: ۱۲.۲ مگابایت
حجم دیتا: ۲۲۹.۸ مگابایت

بازی اتصال نقطه به یکدیگر Dots
شما باید در این بازی نقطه های همرنگ را ظرف مدت ۶۰ ثانیه به یکدیگر متصل کنید. سرعت عمل خود را ثابت کنید و با استفاده از آن دوستان خود را به چالش بکشانید
قابل اجرا در اندروید ۲.۲ و بالاتر
حجم بازی: ۲۷.۳ مگابایت

بازی فوق العاده اکشن Dungeon Hunter 4

بازی Dungeon Hunter 3 از جذابیت خاصی برخوردار است.شما وظیفه دارید با نیروهای دشمن به مبارزه بپردارید و با استفاده از سلاح های مختلف آن ها را نابود کنید.کیفیت تصویر عالی، نیز بازی را بسیار متمایز ساخته است.
حجم بازی: ۱۴.۱ مگابایت
حجم دیتا: ۷۴۹.۵ مگابایت
راهنمای نصب:فایل نصبی را دانلود ونصب نمایید.دیتا را دانلود وبعد از خارج کردن از حالت فشرده در مسیر’sdcard/Android/obb’  کپی نمایید.
بازی را اجرا و لذت ببرید.

بازی جنگ در فضا Galaxy on Fire 2 HD
بازی Galaxy on Fire 2 HD یک بازی تخیلی و فرا زمینی است. در این بازی شما به جنگ هایی می روید، که با موجودات عجیب و ترسناک در فضا رو به رو می شوید و وظیفه دارید که تمامی آن ها را از بین ببرید. بازی با ارائه یک فضای گسترده از منظومه شمسی، که در آن ۱۰۰ سیاره، ۳۰ سیستم خورشیدی و … گنجانیده شده است، می تواند شما محو خود کند.
قابل اجرا در اندروید ۳.۱ و بالاتر
حجم بازی: ۶.۶ مگابایت
حجم دیتا: ۹۵۴.۳ مگابایت

بازی استراتژیک Plague Inc

یک نوع ویروس کشنده در سراسر کره ی زمین پخش شده است و تلفات جبران ناپذیری را به جامعه بشری رسانده است، در بازی Plague Inc شما وظیفه دارید آنتی بیوتیک مناسب برای مقابله با ویروس کشنده را پیدا کنید.
قابل اجرا در اندروید ۲.۱ و بالاتر
حجم بازی: ۲۸.۱ مگابایت

بازی گیاهان علیه زامبی ها ۲ Plants vs. Zombies

زامبی ها وارد حیاط خانه شما می شوند و می خواهند مغز اعضای خانه رو بخورند و شما باید با کاشتن گیاهان از خانه ی خود دفاع کنید. در هر مرحله از بازی لحظه به لحظه به تعداد گیاهان و زامبی ها افزوده می شود و بازی مهیج تر می شود و نیاز به سرعت عمل بیشتری دارد.
قابل اجرا در اندروید ۲.۳ و بالاتر
حجم بازی: ۶.۶ مگابایت
حجم دیتا بازی: ۱۷۸.۴ مگابایت
منبع:yjc.ir
لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=9663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.