• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
11

جامع ترین تقویم شمسی با ابزارهای کاربردی + دانلود نرم افزار

  • کد خبر : 9073
  • 03 دی 1392 - 23:44
جامع ترین تقویم شمسی با ابزارهای کاربردی + دانلود نرم افزار

JvD Calendar 6.0 بهترین تقویم شمسی و فارسی برای رایانه است، که ابزارهای مختلفی علاوه بر تقویم در اختیار شما قرار می دهد. برخی از ابزارهای آن عبارت اند از: مبدل، آب و هوا، اوقات شرعی، اخبار خوان و … . بدون شک این نرم افزار JvD Calendar 6.0 بهترین تقویم شمسی و فارسی برای […]

JvD Calendar 6.0 بهترین تقویم شمسی و فارسی برای رایانه است، که ابزارهای مختلفی علاوه بر تقویم در اختیار شما قرار می دهد. برخی از ابزارهای آن عبارت اند از: مبدل، آب و هوا، اوقات شرعی، اخبار خوان و … .

بدون شک این نرم افزار JvD Calendar 6.0 بهترین تقویم شمسی و فارسی برای رایانه است، برنامه به صورت کامل تقویم سال ۹۲ را در خود جای داده است و تمامی مناسبت های ملی، مذهبی، جهانی و … را به اطلاع شما می رساند. تقویم فقط یکی از ویژگی های کاربردی این نرم افزار است، برنامه دارای قسمت های مختلفی مانند: مبدل، اوقات شرعی، آب و هوا، هشدار روزانه، تقویم ماهانه، اخبار خوان، جستجوگر رخداد و مدیریت کاغذ دیواری است. دریچه به شما پیشنهاد می کند، این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود و بر روی رایانه خود نصب کنید. در ضمن نرم افزار اطلاعات روزانه مانند: ذکر روزها، تعداد روزهای باقی مانده به پایان سال و اوقات شرعی هر روز را در سربرگ خود جای داده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قرار گرفتن یک آیکون در کنار نوار ابزار، امکان شخصی سازی نرم افزار، تقویم های گرافیکی و … اشاره کرد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

ورژن: JvD Calendar 6.0
حجم نرم افزار: ۶.۳ مگابایت

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=9073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.