• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
11

وزارت امور خارجه به تشکیل پلیس ضد شیعه در مالزی واکنش نشان دهد

  • کد خبر : 8861
  • 30 آذر 1392 - 10:17
وزارت امور خارجه به تشکیل پلیس ضد شیعه در مالزی واکنش نشان دهد

امام جمعه خرم‌دره گفت: وزارت امور خارجه کشورمان به تشکیل پلیس ضد شیعه در مالزی واکنش نشان دهد. حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره، با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: حضور میلیون‌ها زائر و عزادار حسینی در این مراسم نشان از عشق و ارادت مردم به این امام بزرگوار […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: وزارت امور خارجه کشورمان به تشکیل پلیس ضد شیعه در مالزی واکنش نشان دهد.

حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره، با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: حضور میلیون‌ها زائر و عزادار حسینی در این مراسم نشان از عشق و ارادت مردم به این امام بزرگوار و شهدای کربلا دارد.

وی با اشاره به اینکه تخمین زده می‌شود در حدود ۲۰ میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی در کربلا حضور داشته باشند، تصریح کرد: حرکت عزاداران حسینی از چند روز پیش آغاز شده و همچنان با شور و شوق ادامه دارد.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به حضور نماینده پاپ در این مراسم بزرگ ادامه داد: حضور نماینده پاپ و پیاده روی بخشی از مسیر توسط وی نشان از عشق و ارادت مسیحیان جهان به امام حسین (ع) و ائمه اطهار دارد.

این مسئول در ادامه سخنان با اظهار تاسف از تشکیل پلیس ضد شیعی در کشور مسلمان مالزی ادامه داد: این امر جای تاسف دارد که در کشوری که عقیده‌ همه قابل احترام است، این گونه اقدامات صورت می‌گیرد.

امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه هندوها و بسیاری از کسانی که حتی خدا را نیز قبول ندارند در این کشور مسلمان با آزادی کامل فعالیت دارند، ادامه داد: واقعا جای تاسف است برای سران کشوری اسلامی که از فعالیت شیعیان در این کشور جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه این امر نشان دهنده تلاش وهابیت در این کشور و تاثیر آنها بر سیاست‌های سردمداران این کشور است، گفت: باید وزارت امور خارجه در این زمینه واکنش جدی نشان دهد و به این گونه اقدامات اعتراض کند.

حجت‌الاسلام نورپور در ادامه با اشاره به تصویب قطعنامه ایرانی ضد افراطی‌گری و خشونت در سازمان ملل متحد افزود: تصویب قطعنامه ایرانی با رای اکثریت نشان‌دهنده قاطعیت کشورمان و جایگاه آن در جهان است.

وی با اشاره به تصویب قطعنامه‌ای ضعیف علیه کشورمان در زمینه حقوق بشر گفت: این قطعنامه با حمایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا و توسط کانادا به تصویب رسید.

این مسئول با بیان اینکه کشورهایی که خود ناقضان اصلی حقوق بشر در جهان هستند خود مدافع حقوق بشر شده‌اند، ادامه داد: همه روزه در سرزمین‌های اشغالی فلسطینیان در سرزمین‌هایی مادری خود مورد ظلم و ستم واقع می‌شوند.

وی زندان‌های ابوغریب، گوانتانامو و بگرانم و … را سند نقض حقوق بشر توسط آمریکا برشمرد و گفت: چگونه است چنین کشور با این همه جنایات مدافع حقوق بشر شده است.

وی با بیان اینکه دستان کشورهای مدعی حقوق بشر به خون هزاران و میلیون‌ها نفر آغشته است، تصریح کرد: ادعای حمایت از حقوق بشر توسط این گونه کشورها در جهان جای تاسف دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=8861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.