• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

پرداخت دستمزد ملی‌پوشان از پول صعود به جام جهانی

  • کد خبر : 8451
  • 20 آذر 1392 - 21:19
پرداخت دستمزد ملی‌پوشان از پول صعود به جام جهانی

رئیس سازمان لیگ گفت: می‌توانیم با یک برنامه فشرده‌تر لیگ برتر را تا آخر اسفند به پایان برسانیم تا بازیکنان بیشتر در اختیار تیم ملی باشند. به گزارش نبض سحربه نقل از  دانا ، مهدی تاج در مورد درخواست کی‌روش برای در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌پوش باشگاه‌ها اظهار داشت: ما به فدراسیون فوتبال نامه‌ای نوشتیم […]

رئیس سازمان لیگ گفت: می‌توانیم با یک برنامه فشرده‌تر لیگ برتر را تا آخر اسفند به پایان برسانیم تا بازیکنان بیشتر در اختیار تیم ملی باشند.

به گزارش نبض سحربه نقل از  دانا ، مهدی تاج در مورد درخواست کی‌روش برای در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌پوش باشگاه‌ها اظهار داشت: ما به فدراسیون فوتبال نامه‌ای نوشتیم و اعلام کردیم می‌توانیم لیگ را با یک برنامه فشرده‌تر تا آخر اسفند به پایان برسانیم تا بازیکنان ملی‌پوش در سه ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد به طور کامل در اختیار کادر فنی تیم ملی باشند.

وی ادامه داد: پیشنهاد دیگر ما به فدراسیون این بود که می‌توانیم ۲۰ فروردین لیگ را به پایان برسانیم در هر دو مورد تصمیم‌گیری را به فدراسیون فوتبال واگذار کرده‌ایم تا فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی بعد از جمع‌بندی نظر نهایی خود را به سازمان لیگ اعلام کنند.

رئیس سازمان لیگ در مورد وضعیت برگزاری جام حذفی گفت: ۸ تیم اکنون در جام حذفی صعود کرده‌اند، می‌توانیم جام حذفی را برگزار نکنیم ولی اعتقاد سازمان لیگ این است که جام حذفی را صد درصد برگزار کنیم.

تاج در مورد وضعیت باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تداخل آن بازی‌ها با اردوهای تیم ملی گفت: این مسئله به خود فدراسیون مربوط می‌شود و فدراسیون فوتبال باید با این چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا جلسه بگذارد و این موضوع را به نوعی حل کند. هر تصمیمی که بگیرند سازمان لیگ آن را اجرایی می‌کند.

وی در مورد اینکه باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان ملی‌پوش هزینه کرده‌اند و می‌خواهند از آن استفاده کنند، ‌گفت: باید این مشکل را به نوعی حل کنیم. من یک طرح خام دارم. اینکه از ۹ میلیون دلاری که بابت صعود به جام جهانی می‌گیریم بخشی از قرارداد بازیکنان ملی‌پوش پرداخت شود که با توجه به بی‌پولی باشگاه‌ها می‌تواند راه حل مناسبی باشد.

تاج در مورد محرومیت علی دایی گفت: با توجه به اینکه زمان ابلاغ محرومیت دایی به پرسپولیس کمتر از ۷۲ ساعت است، دایی می‌تواند در دیدار با مس کرمان تیمش را هدایت کند و این رأی پس از هفته هجدهم اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=8451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.