• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
6

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی «پل تختی» خرم‌دره

  • کد خبر : 8192
  • 16 آذر 1392 - 9:05
پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی «پل تختی» خرم‌دره

سرپرست شهرداری خرم‌دره از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی «پل تختی» شهرستان خرم‌دره خبر داد. محمدرضا مقدم  به پروژه‌های در حال اجرای شهرداری خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: تکمیل پل‌های نیمه کاره و ادامه آسفالت‌ریزی خیابان‌های شهرستان خرم‌دره جزو این پروژه‌ها است. وی با بیان اینکه «پل تختی» شهرستان خرم‌دره تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت […]

سرپرست شهرداری خرم‌دره از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی «پل تختی» شهرستان خرم‌دره خبر داد.

محمدرضا مقدم  به پروژه‌های در حال اجرای شهرداری خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: تکمیل پل‌های نیمه کاره و ادامه آسفالت‌ریزی خیابان‌های شهرستان خرم‌دره جزو این پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه «پل تختی» شهرستان خرم‌دره تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: مبلغ مورد نیاز برای ادامه پروژه و مطالبات پیمانکار ۸۵۰ میلیون ریال اعتبار است.

سرپرست شهرداری خرم‌دره ادامه داد: تا کنون پیمانکار پروژه پل تختی شهرستان یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برای احداث این پروژه دریافت کرده است.

* پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی «پل امام رضا (ع)» خرم‌دره

این مسئول به احداث پروژه «پل امام رضا (ع)» در شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه تا کنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مقدم مبلغ مورد نیاز برای مطالبات پیمان کار پروژه را ۶ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به پیمان کار پروژه پل امام رضا (ع) پرداخت شده است.

وی به پروژه «دیوار حفاظتی قوری چای» شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و افزود: با حمایت و همکاری مسئولان این پروژه تا کنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرپرست شهرداری خرم‌دره با بیان اینکه ۳ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه این پروژه و مطالبات پیمان کار نیاز است، اذعان داشت: تا کنون یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال اعتبار به پیمان کار پروژه دیوار حفاظتی قوری چای پرداخت شده است.

* ۶ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت ریزی خیابان‌های خرم‌دره نیاز است

این مسئول در ادامه به آسفالت ریزی خیابان‌های «بهشتی، بهار و جانبازان شرقی» شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: آسفالت ریزی این خیابان‌ها ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مقدم مبلغ مورد نیاز برای مطالبات پیمان کار و آسفالت ریزی این خیابان‌ها را ۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تا کنون ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به پیمان کار مربوطه پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: مجموع مبلغ مورد نیاز برای مطالبات پیمان کاران پروژه‌های شهرستان خرم‌دره از جمله پل آزادی، ساختمان آتش نشانی، پل تختی، سالن بحران، پل شهید کاظمی، پل امام رضا (ع)، دیوار حفاظتی قوری چای و آسفالت ریزی خیابان‌های بهشتی، بهار و جانبازان شرقی ۳۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=8192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.