• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
7

تیم مذاکره کننده ایرانی حق غنی‌سازی انرژی هسته‌ای ایران را اثبات کرد

  • کد خبر : 7798
  • 08 آذر 1392 - 15:15
تیم مذاکره کننده ایرانی حق غنی‌سازی انرژی هسته‌ای ایران را اثبات کرد

امام جمعه زنجان گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی حق غنی‌سازی انرژی هسته‌ای ایران را به اثبات رساند. آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۵+۱ اظهار داشت: حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم ایرانی بی‌نظیر است. وی با بیان اینکه در طول ۱۰ […]

امام جمعه زنجان گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی حق غنی‌سازی انرژی هسته‌ای ایران را به اثبات رساند.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۵+۱ اظهار داشت: حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم ایرانی بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه در طول ۱۰ سال گذشته آمریکا و ایادی استکبار تحریم‌‌های مختلفی را علیه نظام اسلامی روا داشته‌اند، افزود:‌ اوج توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران تحریم‌های فلج‌کننده بوده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه با کمک خداوند متعال و تدابیر مقام معظم رهبری تیم مذاکره‌کننده ایرانی توانست موفقیت‌هایی را کسب کند، افزود: دشمنان با همه قدرت در برابر ایران ایستاده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه ترفندهای دشمنان در خصوص ملت ایران کارساز نیست، خاطرنشان کرد: ۶ نماینده قدرت‌های استکباری نیز دسیسه‌چینی‌های مختلف برای شکست عزم ملت ایران به کار گرفتند.

خاتمی با نرمش قهرمانانه مقام معظم رهبری یعنی ایستادگی در برابر دشمن با حفظ اصول حمایت‌های مطلوبی از تیم مذاکره کننده صورت گرفت.

وی با اشاره به حمایت‌های مجلس شورای اسلامی از تیم مذاکره کننده ایرانی عنوان کرد: همکاری همه نهادها با این تیم ضروری بود.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه کسب انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز حق مسلم ملت ایران است، یادآور شد: تیم مذاکره‌کننده نیز با حفظ همین اصول در مذاکرات پیش ر‌فت.

این مسئول با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران موجب شد تا نتیجه مذاکرات به نفع ایران باشد، افزود: ایران حق داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را دارد و در این مذاکرات نیز به جهان ثابت کرد.

خاتمی با اشاره به ۱۲ آذر سالروز تصویب قانون اساسی ایران این قانون را مترقی‌ترین قانون جهان عنوان کرد.

وی ادامه داد: قانون اساسی نظام اسلامی به دلیل برگرفته شدن از قرآن، سنت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و وصیت‌نامه عبادی و سیاسی امام خمینی (ره) مترقی‌ترین قانون برای نظام است.

امام جمعه زنجان با اشاره به ۲۸ محرم‌الحرام همزمان با ۱۲ آذر گفت: سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی یادآور دلاور مردی این مرد بزرگ تاریخ ایران اسلامی است.

این مسئول اضافه کرد: میرزا کوچک جنگلی نقش تاثیرگذاری در استقلال کشور داشت و حوزه علمیه را برای حفظ استقلال کشور رها کرد.

خاتمی همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله حسن مدرس نقش وی را در مجلس مطلوب و برجسته عنوان کرد و گفت: آیت‌الله مدرس هیچ‌گاه در برابر قدرتمندان نلرزید.

وی با بیان اینکه شجاعت این مرد مجلس موجب شد تا رای نمایندگان مجلس در خصوص قرار داد ۱۹۱۹ تغییر یابد، اذعان داشت: آثار وجودی این مرد موجب شد تا اقدامات مهمی در کشور انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در پایان با اشاره به ۲۶ محرم‌الحرام متذکر شد: این روز سالروز بزرگداشت شیخ مفید است که خدمات بزرگی به کشور ارائه شده است.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=7798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.