• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

نتیجه نظر سنجی سایت نبض سحر در خصوص شورای شهر جدید خرمدره

  • کد خبر : 7722
  • 07 آذر 1392 - 9:14
نتیجه نظر سنجی سایت نبض سحر در خصوص شورای شهر جدید خرمدره

نتیجه نظر سنجی صورت گرفته در خصوص اولویت کاری شورای شهر جدید  که با توجه به بیشترین آرای بازدیدکنندگان محترم سایت نبض سحر به ترتیب اولویت به شرح ذیل است: اولویت اول: رسیدگی به وضع آسفالت خیابان ها و معابر اولویت دوم:تکمیل و ادامه ی پروژه های نیمه تمام شورای قبلی اولویت سوم:زیبا سازی شهر […]

نتیجه نظر سنجی صورت گرفته در خصوص اولویت کاری شورای شهر جدید  که با توجه به بیشترین آرای بازدیدکنندگان محترم سایت نبض سحر به ترتیب اولویت به شرح ذیل است:

Untitled

اولویت اول: رسیدگی به وضع آسفالت خیابان ها و معابر

اولویت دوم:تکمیل و ادامه ی پروژه های نیمه تمام شورای قبلی

اولویت سوم:زیبا سازی شهر

پس امید است شورای شهر جدید خرمدره رسیدگی به وضع آسفالت خیابان ها و معابر را اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند.

انتهای خبر

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=7722

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. زیبا سازی شهر مهمه

  2. اقای کلانتری نظر شما……..

    • با سلام و عرض ادب خدمت یکایک دوستان و همشهریان گرامی ، از لطف بیکران شما ممنون و سپاسگزارم . بنده گزینه اتمام طرح ها را انتخاب کردم. ولی همانگونه که شاهد هستید در آخرین لکه گیری که عزیزان در خیابا ن بهشتی بر روی پل داشتند ، متاسفانه این آسفالت باگذشت یک هفته در حال تخریب است و جوابگو نخواهد بود و اگر قرار باشد آقایان در آسفالت ریزی بودجه را حیف و میل کنند ، این انجام نشود بهتر است . یک روز حاج آقا عشایری در زمان آقای آقاجانلو شهردار محترم وقت در حال آسفالت میدان قائم بودند . دیدم که آسفالت را بر روی خاک می ریزند عرض کردم جاجی این کار عبث است ، گفت قبلیه تمیز نکرده من هم کار خودم را میکنم . گفتم شما باید جوابگو باشید و قبل از پاک نشدن این کار را انجام ندهید تمام گله ها به شما برمی گردد چون تمام کننده کار شمائید . شهردار محترم سر رسیدن منو سوار ماشین کردند و در شهر چرخی زدیم و گفت این شورا اذیتم می کنند و … حال سوال اینجاست که اگر در این شهر هرکس وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد فردا گله ای نخواهد بود خیلی ها مقصرند که باید خود را اصلاح کنند .
      عزیزان شورای قبل جزو بهترین ها بودند ولی به خاطر اینکه تنها به فکر خودشسان بودند به جایی نرسیدن و استانداری هم از انتخاب مردم که از همه جهات بهترین ها را برگزیده بودند به ما تبریک گفت . مهندس داشتیم و … و می شد که شورا پله ترقی آن ها باشد و مردم به جهت خدمتشان و دلسوزی یشان آنها را به پست های بالای استانی برسانند ولی متاسفانه به برخی حرف ها که در میان مردم زبانزد شده این عزیزان نه تنها ترفیع نیافتند بلکه سقوط کردند چه می شد که ما هم از میان این آقایان پست هایی را در سطح استان و کشوری ملاحظه می کردیم ولی نشد .
      انشاا.. امید است که شورای چهارم به جهت خدمت صادقانه ترفیع پست از جانب خدا و ملت بگیرند و به جایگاهی دست یابند که مفید برای مردم و جامعه باشند که این امر میسر نخواهد بود مگر با راستی و صداقت و کمک و حمایت همه جانبه آحاد ملت شریف خرمدره من که آرزوی این توفیق را از روز اول برای عزیزان از خداوند داشتم . موفق و موید باشید .

  3. سلام اقای کلانتری نیستین خیلی وقته…

  4. سلام اقای کلانتری اقا مهدی راست می گه نیستین چرا….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.