• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

اصراری بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام زنجان نیست‌

  • کد خبر : 7749
  • 07 آذر 1392 - 16:04
اصراری بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام زنجان نیست‌

استاندار زنجان با اینکه اصراری به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام موجود در فهرست وجود ندارد، گفت: اولویت در توزیع بودجه با پروژه‌هایی است که مورد نیاز مردم باشند. جمشید انصاری ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان بر لزوم سطح بندی حاذبه‌های گردشگری استان اظهار داشت: این سطح بندی امور را تسهیل می‌بخشد. […]

استاندار زنجان با اینکه اصراری به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام موجود در فهرست وجود ندارد، گفت: اولویت در توزیع بودجه با پروژه‌هایی است که مورد نیاز مردم باشند.

جمشید انصاری ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان بر لزوم سطح بندی حاذبه‌های گردشگری استان اظهار داشت: این سطح بندی امور را تسهیل می‌بخشد.

وی به مشکلات موجود در باره گنبد سلطاینه زنجان اشاره کرد و افزود: عدم تعیین تکلیف این گنبد به ویژه حریم آن سایر امور شهر را با مشکلات عدیده مواجه کرده است.

استاندار زنجان با اشاره به تاثیر برنامه‌ریزی در فعالیت‌های فعالان هنرهای دستی و صنایع مرتبط تصریح کرد: برخی از صنایع دستی مانند ملیله قابلیت صنعتی شدن را ندارد ولی برای سایر فعالیت‌ها از جمله چاقو می‌توان برنامه‌ریزی کرد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه توسعه باید در زمین سفت، سخت و منطبق با واقعیت‌ها انجام شود، افزود: ارزش ذاتی آثار تاریخی و هنری بیانگر ظرفیت سرمایه‌گذاری در آن نیست.

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در مورد پروژه‌های نیمه تمام استان زنجان و طول عمر آنها گفت: عمر برخی از پروژه‌ها در برخی شهرستان‌ها به دلیل خاص بودن برخی از طرح‌هاست.

وی بر لزوم تکمیل اطلاعات پروژه‌های نیمه تمام تاکید و اضافه کرد: این پروژه‌ها باید به تفکیک استانی و ملی تکمیل و ارائه شود.

استاندار زنجان فشارهای موجود محلی را یکی از دلایل تعریف پروژه‌هایی اعلام کرد که منابع اعتباری لازم  برای تکمیل آنها وجود ندارد.

مقام عالی استان تعریف پروژه بر اساس رویکرد غلط تبلیغاتی دولت‌ها را از دیگر دلایل تعریف پروژه عنوان کرد و افزود: توزیع اعتبارات بر اساس وجود پروژه‌های نیمه تمام از دیگر دلایل تعریف پروژه به دور از نیازهای موجود محسوب می‌شود.

انصاری با بیان اینکه اصراری به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام موجود در فهرست وجود ندارد، ادامه داد: اولویت در توزیع بودجه با پروژه‌هایی است که ضرورت داشته و مورد نیاز مردم باشند.

وی تاکید کرد: بدون اولویت‌گذاری تخصیص بودجه و اعتبار به پروژه‌ها انجام نمی‌شود.

استاندار زنجان اضافه کرد: بعد از تهیه گزارش تفکیک شده پروژه‌های نیمه تمام تکلیف آنها برای ادامه یا توقف مشخص می‌شود.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=7749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.