• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

ملت ایران فریب لبخند معنادار و زهرآگین سران آمریکا را نمی‌خورند

  • کد خبر : 6763
  • 17 آبان 1392 - 21:31
ملت ایران فریب لبخند معنادار و زهرآگین سران آمریکا را نمی‌خورند

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: ملت ایران دشمن شناس و در صحنه‌اند و فریب لبخند معنادار و زهرآگین سران آمریکا را نمی‌خورند. حجت‌الاسلام محمود نور پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز خرم‌دره با اشاره به علل و عوامل ماندگاری عاشورا اظهار داشت: در […]

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: ملت ایران دشمن شناس و در صحنه‌اند و فریب لبخند معنادار و زهرآگین سران آمریکا را نمی‌خورند.

حجت‌الاسلام محمود نور پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز خرم‌دره با اشاره به علل و عوامل ماندگاری عاشورا اظهار داشت: در دنیا در طول تاریخ حوادث دردناک و کشتارهای زیادی رخ داده ولی با گذر زمان کهنه شده و از یادها محو و به بایگانی تاریخ پیوسته است، اما حادثه غمبار عاشورا همیشه تازه بوده و هست و با اینکه امروز ۱۳۷۴ سال از عاشورا سپری می‌شود، ولی کماکان زنده است.

وی با بیان علل ماندگاری واقعه کربلا گفت: اراده و مشیت الهی، وعده الهی برای ماندگاری شهدا و تاکیدات پیشوایان معصوم (ع)، عزاداری‌های ساده و بی‌ریا و سنتی، تلاش خستگی‌ناپذیر مبلغان و علما، عمق فاجعه، الهی و حق بودن قیام از علل ماندگاری واقعه کربلاست.

خطیب جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه در عالم هر چه حق است و برای خداست ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: باطل همچون کف روی آب رفتنی است و حق برای همیشه ماندگار است.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان افزود: حضور گسترده مردم ثابت کرد ملت ایران دشمن شناس و در صحنه‌اند و فریب لبخند معنادار و زهرآگین سران آمریکا را نمی‌خورند.

حجت‌الاسلام نورپور در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموزان اظهار داشت: آمریکا قابل اعتماد نبوده و نیست و تجربه ثابت کرده هر کس به آمریکا اعتماد کرده گرفتار شده و ضربه خورده است.

وی همچنین ضمن یادآوری این نکته که مساله هسته‌ای، بهانه‌ای بیش نیست، تصریح کرد: اگر مساله هسته‌ای هم حل شود، آنها چیزهای دیگری را بهانه خواهند کرد و لذا مسئولین به ویژه تیم مذاکره کننده باید مراقب باشند و به دشمن باج ندهند و از اقتدار، عزت و اعتبار نظام و ملت باید دفاع کرده و باید ثابت کرد که با تحریم و بدون آمریکا هم ما می‌توانیم مشکلات خود را برطرف کنیم.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه به ضرورت و اهمیت و برکات امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: همه ما در برابر این دو فریضه بزرگ مسئولیت داریم و باید به وظیفه عمل کرد، نگذارید آتش گناه و منکرات جامعه را بسوزاند.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=6763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.