• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
8

۱۰ دوربین عکاسی ارزان قیمت بازار

  • کد خبر : 6649
  • 15 آبان 1392 - 9:47
۱۰ دوربین عکاسی ارزان قیمت بازار

قصد داریم ۱۰ دوربین ارزان قیمت بازار که در عین دارا بودن قیمت پایین از کیفیت و امکانات قابل قبولی هم برخودار هستند را به شما معرفی کینم. یادش به خیر! یک زمانی دوربین عکاسی یک ابزار لوکس و البته بسیار حساس به حساب می امد که اگر بخواهیم آن را در یک کلمه خلاصه […]

قصد داریم ۱۰ دوربین ارزان قیمت بازار که در عین دارا بودن قیمت پایین از کیفیت و امکانات قابل قبولی هم برخودار هستند را به شما معرفی کینم.

یادش به خیر! یک زمانی دوربین عکاسی یک ابزار لوکس و البته بسیار حساس به حساب می امد که اگر بخواهیم آن را در یک کلمه خلاصه کینم می شود: محدودیت! دوربین‌ها نهایتا قادر بدوند به مدد یک حلقه فیلم ۳۶ عکس مسطتیلی کوچک بگیرند و عکاس هیچ تصوری از عکسی که گرفته نداشت و باید صبر می کرد تا دوربین را به دست آتلیه های عکاسی برساند تا آنها را ظاهر کنند. حالا بماند که این وسط همیشه چند عس می سوختند و برخی هم تار و کج و کوله می شدند.
اما چند سالی است که دوران این محدودیت ها به سر رسیده و امروز می توانید با دوربین شخصی خودتان در طول سفر یا برگزاری یک مراسم، به راحتی صدها عکس در حالت های مختلف بگیرید و نتیجه کارتان را هم در کسری از ثانیه ببینید. دوربین های دیجیتال در مدت زمان اندکی جای تمام دوربین های نگاتیوی را گرفتند و هزینه های خانواده را کاهش دادند و امروز شما با هر بودجه می توانید یک دوربین زیبا و کارآمد داشته باشید.
در ادامه قصد داریم ۱۰ دوربین ارزان قیمت بازار که در عین دارا بودن قیمت پایین از کیفیت و امکانات قابل قبولی هم برخودار هستند را به شما معرفی کینم.
۱- Canon PowerShot SX150 IS
حدود قیمت: بین ۲۹۰ الی ۲۹۹ هزار تومان 
 
کانن در این فهرست برای خودش سردمدار است و پادشاهی می کند. اولین دوربین این لیست هم با رزولیشن ۱۴.۵ مگاپیکسلی مربوط به همین شرکت است.
این دوربین جمع و جور هم حافظه داخلی دارد و هم از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند و البته باتری های قلمی دارد که شاید زیاد راضی کننده نباشد. لنز این دوربین قدرت بالایی دارد و ۱۲x زوم اپتیکال دارد که در دوربین های هم رده خودش، بسیار قابل توجه است.
فیلمبرداری اچ دی با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه  و یک صفحه نمایش بزرگ ۳ اینچی از ویژگی های بارز این دستگاه است که آن را به انتخابی فوق العاده تبدیل می کند.
 
۲-Fujifilm FinePix JX550
حدود قیمت:  ۲۸۰ الی ۲۹۰ هزار تومان
 
 
فوجی سابقه بسیار زیادی در تولید دوربین های عکاسی دارد و فقط هم در همین زمینه کار می کند. این دوربین تنها ۱۱۳ گرم وزن دارد و  با رزولیشن ۱۶ مگاپیکسلی تصاویر با کیفتی برای شما ثبت خواهد کرد. ضمنا اچ دی فیلمبرداری می کند و لنز آن ۵x زوم دارد. 
خبر خوب این که در این مدل از باتری قلمی خبری نیست و شما برای این محصول از باتری های لیتیومی بهره خواهید جست. انتخاب ارزان قیمتی است. نه؟ 
 
 
۳- Fujifilm FinePix JX510
حدود قیمت: ۲۵۰ الی ۲۶۰ هزار تومان
 
 
برادر دو قلوی ۵۵۰ است که همین بالا در موردش صحبت کردیم. با همان شکل و شمایل و ابعاد. تنها تفاوت ۵۱۰ با برادرش، رزولیشن صفحه نمایش این دوربین است که دو پله از همتای خود پایین تر بوده و ۱۴ مگاپیکسلی محسوب می شود. اما سایر مشخصات مثل فیمبرداری اچ دی و صفحه نمایش ۲.۷ اینچی دقیقا مثل نمونه قبلی است. 
 
 
 
۴-Nikon Coolpix S2700
حدود قیمت: ۲۵۰ الی ۲۶۰ هزار تومان
 
 
از خانواده نیکون که این روزها در بازار دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای حسابی از کانن عقب افتاده هم باید به عنوان پیکسوت صنعت دوربین عکاسی نام برد. coolpix یک نکته شگفت انگیز دارد و آن هم رنگهایی است که این دوربین با آنها عرضه می شود. سبز، زرد، قرمز، آبی و…
 
این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی حدود ۱۲۵ گرم وزن دارد و با کیفیت اچی دی هم فیلمبرداری می کند. ضمن این که صفحه نمایش لمسی ۲.۷ اینچی و زوم اپتیکال ۶x  دارد.
 
 
 
۵-Canon Powershot A2500
حدود قیمت: ۲۲۰ الی ۲۳۰ هزار تومان
 
 
این دوربین کوچک صورتی رنگ کیفیت عکسی ۱۶ مگا پیکسلی دارد و مثل بقیه محصولات این فهرست با کیفیت اچ دی فیلمبرداری می کند. البته ۲۴ فریم در ثانیه و با زوم اپتیکال ۵x.
 
مدل جمع و جور  پاور شات کانن صفحه نمایشی ۲۷ اینچی دارد و از قدیمی های بازار به حساب می آید. 
 
۶- Fujifilm FinePix JV300
حدود قیمت: ۲۲۰ الی ۲۳۰ هزار تومان
 
 
این هم یک فوجی ارزان قیمت و البته رنگارنگ که ابعاد کاملا کوچکی دارد و امکانات خوب را در برابر قیمتی مناسب ارائه می کند.
این دوربین مجهز به سنسور تصویر ۱۴ مگاپیکسلی، توانایی فیلم برداری HD، لنز  ۳۸ میلیمتری با توانایی زوم ۳ برابر و نمایشگر ۲.۷ اینچی است. عکاسی با این دوربین کار بسیار ساده ایست و کافیست که پس از قرار دادن آن بر روی مود اتوماتیک دکمه ی شاتر را بفشارید تا با کیفیت ترین عکس ممکن گرفته شود. به هر صورت این دوربین مناسب افرادیست که با بودجه ی کم خواهان یک دوربین کاملا کوچک می باشند.
۷- Nikon Coolpix L27
حدود قیمت: ۲۲۰ الی ۲۳۰ هزار تومان
به جرات می توان گفت به رقم قیمت بسیار پایینش تمام امکانات را در حد مطلوب دارد. حسگر ۱۶ مگاپیکسلی، فیلمبرداری اچ دی با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و زوم ۵x لنز.
این دوربین کامپکت در ۴ رنگ عرضه شده و حدود ۱۶۵ گرم هم وزن دارد. اگر با قیافه ظاهری آن کنار می آیید، در خریدش تعلل نکنید.
۸-Samsung ES9
حدود فیمت ۲۰۰ الی ۲۱۵ هزارتومان
 
سامسونگ ES9 تقریبا ارزان قیمت ترین و ساده ترین دوربین کامپکت این شرکت و البته یکی از ارزان قیمت ترین های بازار است. این دوربین که به دلیل ابعاد کوچک به راحتی در کف دست جای می گیرد، مجهز به سنسور تصویر ۱۲ مگاپیکسلی، توانایی ضبط ویدیویی با رزولوشن VGA و نمایشگر ۲.۴ اینچی ۱۱۰۰۰۰ پیکسلی می باشد.
 
به جز قیمت و ابعاد کوچک می توان به لنز خیلی خوب این دوربین هم اشاره کرد که توانایی زوم ۵ برابر  رادارد. انرژی این دوربین نیز از طریق دو باتری قلمی سایز AA تامین می شود. این دوربین مناسب کسانیست که جیبشان حرف خاصی برای گفتن ندارد. 
 
۹- Canon Powershot A1400
حدود قیمت: ۱۹۰ الی ۲۰۰ هزار تومان
این یکی دیگر واقعا ارزان قیمت است و در این گران های بازار تقریبا رایگان به نظر می رسد! کانن A1400 دوربین سال ۲۰۱۳  رونمایی شد و  دارای سنسور تصویر ۱۶ مگاپیکسلی است، توانایی فیلم برداری HD را دارد، لنز ۲۸ میلی متری با توانایی زوم ۵ برابر دارد و انرژی آن نیز از باتری های قلمی سایز AA تامین می شود.
این دوربین دارای Eco Mode است. مودی که باعث می شود وقتی باتری دوربین شما در حال اتمام است بتوانید با غیر فعال کردن بعضی امکانات دوربین عمر باتری و در نتیجه مدت زمان عکاسی را افزایش دهید.
 
۱۰-Fujifilm FinePix C25
حدود قیمت: ۱۹۰ الی ۲۰۰ هزار تومان
وبالاخره آخرین ارزان قیمت بازار باز هم مربوط به شرکت فوجی فیلم است که این دوربین را با کیفیت ۱۲ مگا پیکسل، کیفیت فیلمبرداری dv   و زوم اپتیکال سه برابر به بازار عرضه کرده است.

صفحه نمایش این کالا ۲.۴ اینچ است و نکته بارز دیگری هم ندارد چز این که ارزان ترین و کوچکترین است.

منبع:نامه نیوز

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=6649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.