• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
8

نگران انحرافات متصور در هیئت‌های مذهبی نیستم

  • کد خبر : 6260
  • 09 آبان 1392 - 7:39
نگران انحرافات متصور در هیئت‌های مذهبی نیستم

استاندار زنجان با بیان اینکه بر خلاف برخی‌ها به هیچ وجه نگران انحرافات متصور در مسیر هیئت‌های مذهبی نیستم، گفت: سال‌های سال است که مراسم ایام محرم توسط هیئت‌های مذهبی این شهر برگزار می‌شود و اکثریت مردم هم با این روال همسو هستند. جمشید انصاری شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از پیرغلامان هیئت‌های مذهبی استان […]

استاندار زنجان با بیان اینکه بر خلاف برخی‌ها به هیچ وجه نگران انحرافات متصور در مسیر هیئت‌های مذهبی نیستم، گفت: سال‌های سال است که مراسم ایام محرم توسط هیئت‌های مذهبی این شهر برگزار می‌شود و اکثریت مردم هم با این روال همسو هستند.

جمشید انصاری شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از پیرغلامان هیئت‌های مذهبی استان زنجان با اشاره به بی‌نیازی افراد بزرگ شده در هیئت مذهبی به ارشاد اظهار داشت: به مدد حضور این افراد است که شور و شعور حسینی شهر را فرا می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برخلاف برخی‌ها به هیچ‌وجه نگران انحرافات متصور در مسیر هیئت‌های مذهبی نیستم، افزود: سال‌های سال است که مراسم ایام محرم توسط هیئت‌های مذهبی این شهر برگزار می‌شود و برخی هم در این ایام کارهای خاص خود را انجام می‌دهند، ولی اکثریت مردم به روال معمول، آرام و با ادب به آداب دینی خود عمل می‌کنند.

استاندار زنجان به نقش هیئت‌های مذهبی در آموزش‌های دینی به اعضای خود طی سال‌ها اشاره و تصریح کرد: در طول سالیان گذشته هیئت‌های مذهبی موجب تقویت اعتقادات دینی عزاداران حسینی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تشکیل‌دهندگان هیئت‌های مذهبی همواره در انتقال عظمت دین اسلام و اهل عترت نقش ایفا کرده‌اند، ادامه داد: در این هیئت‌ها بوده است که مصائب اهل‌بیت منتقل و اهداف عاشورا آشکار شده است.

انصاری با ابراز اطمینان از برگزاری باشکوه عزاداری‌های محرم سال جاری تصریح کرد: تجمع پرشوری که عامل نامگذاری زنجان به شهر شور و شعور حسینی است، باز هم محقق می‌شود.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان همایش و دعوت از وی برای حضور در آن، برای برگزارکنندگان هیئت‌های مذهبی آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم از مداحان با سابقه زنجانی تجلیل شد.

شیخ حسن بیات، ثقفی و رسول معصومی تبار از جمله مداحانی بودند که در همایش تجلیل از پیرغلامان هیئت‌های مذهبی استان زنجان تقدیر شدند.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=6260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.