• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6

۵۰ درصد از فارغ التحصیلان کشاورزی در زنجان بیکار هستند

  • کد خبر : 6123
  • 06 آبان 1392 - 23:17
۵۰ درصد از فارغ التحصیلان کشاورزی در زنجان بیکار هستند

مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از فارغ التحصیلان کشاورزی در زنجان بیکار هستند گفت: در این راستا باید برنامه ریزی لازم برای اشتغال آنها در دستور کار قرار گیرد. به گزارش نبض سحر به نقل از  مهر، محمد رضا نهاوندی پور ظهر دوشنبه در جلسه  کارگروه اشتغال […]

مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از فارغ التحصیلان کشاورزی در زنجان بیکار هستند گفت: در این راستا باید برنامه ریزی لازم برای اشتغال آنها در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش نبض سحر به نقل از  مهر، محمد رضا نهاوندی پور ظهر دوشنبه در جلسه  کارگروه اشتغال افزود: ۲۵۰ نفر از فارغ التحصیلان رشته کشاورزی استان زنجان در بخش دولتی و ۹۵۰ نفر در شرکت های خدمات کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: اولویت جهاد کشاورزی تثبیت اشتغال موجود در بخش کشاورزی است چرا که با مکانیزه شدن کشاورزی تعداد کشاورزان مورد نیاز در بخش تولید کمتر می شود.

مدیر کل سازمان جها د کشاورزی استان زنجان زود نتیجه دادن فعالیت های کشاورزی را از مزایای کشاورزی یادکردوگفت: در این راستا تقویت زمینه های جدید اشتغال در بخش کشاورزی الزامی است.

نهاوندی پور تاکید کرد: توسعه مجتمع های تولیدی،فعالیت های زراعی،باغبانی و خدمات دامپروری در برنامه پنجم توسعه از جمله زمینه های جدید اشتغال در بخش کشاورزی است.

وی یادآور شد: ۸۶ هزار بهره بردار بخش کشاورزی در این زنجان ساکن هستند و سهم بخش کشاورزی از کل اشتغال در استان ۳۹ درصد است.

مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در سال ۸۴ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی تولید شد و این میزان در سال ۹۲ به دو میلیون و ۳۰۰ هزار تن افزایش یافته است.

نهاوندی پور افزود: در یک سال گذشته ۱۰ درصد ظرفیت تولید بخش دام،طیور و باغات افزایش یافته است.

مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: زمینه اشتغال در بخش کشاورزی باید افزایش پیدا کند.

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=6123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.