• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 26 May - 2024
5

راهیابی ۷۰ دانش‌آموز خرم‌دره‌ای به مراکز دانشگاهی

  • کد خبر : 6049
  • 05 آبان 1392 - 13:44
راهیابی ۷۰ دانش‌آموز خرم‌دره‌ای به مراکز دانشگاهی

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: ۷۰ دانش‌آموز خرم‌دره‌ای به مراکز دانشگاهی راه یافته‌اند. احمد بختیاری امروز  با اشاره به کسب نتایج درخشان دانش‌آموزان خرم‌دره‌ای در بخش‌های مختلف اظهار داشت: ۷۰ دانش‌آموز خرم‌دره‌ای به مراکز دانشگاهی راه یافته‌اند. وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه زدودن اعتقادات پاک نوجوانان و جوانان نظام جمهوری اسلامی […]

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: ۷۰ دانش‌آموز خرم‌دره‌ای به مراکز دانشگاهی راه یافته‌اند.

احمد بختیاری امروز  با اشاره به کسب نتایج درخشان دانش‌آموزان خرم‌دره‌ای در بخش‌های مختلف اظهار داشت: ۷۰ دانش‌آموز خرم‌دره‌ای به مراکز دانشگاهی راه یافته‌اند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه زدودن اعتقادات پاک نوجوانان و جوانان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از هر فرصتی برای دستیابی به این هدف شوم خود بهره می‌گیرد و دانش‌آموزان باید با بصیرت کافی این توطئه‌ها را شناسایی کرده و با ارتقای سطح بصیرت دینی خود در راستای دفع این توطئه‌ها تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با بیان این‌که دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود آغاز کرده‌اند، ادامه داد: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با آگاهی و بصیرت همه همکاران و دانش‌آموزان، همه نقشه‌های شوم و پلید دشمنان به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی خنثی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تداوم روحیه استکبارستیزی از سوی قشر دانش‌آموز تصریح کرد: دانش‌آموزان با حماسه‌آفرینی در صحنه‌های انقلاب‌، نقش ویژه‌ای در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند.

بختیاری با بیان این‌که امروز دشمن در جنگ نرم یک توطئه تمام‌ عیار بر علیه دانش‌آموزان و جوانان را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از رسانه‌ها سعی در انحراف جوانان دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد امکانات لازم برای استفاده دانش‌آموزان و معلمان اظهار داشت: مدیران مدارس باید تمام تلاش خود را برای ایجاد یک فضای آرام برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: همگان باید برای تحقق این مهم تلاش کنند و در این میان دانش‌آموزان باید با کسب علوم مختلف در مسیر توسعه و تعالی نظام حرکت کنند.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=6049

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.