• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
7

بهترین نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه در هفته ای که گذشت + دانلود

  • کد خبر : 5919
  • 04 آبان 1392 - 8:37
بهترین نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه در هفته ای که گذشت + دانلود

در این گزارش می توانید بهترین و پر بازدیدترین نرم افزارهای این هفته ی دریچه را دانلود کنید؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است. به گزارش نبض سحر به نقل از  باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد. آن […]

در این گزارش می توانید بهترین و پر بازدیدترین نرم افزارهای این هفته ی دریچه را دانلود کنید؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش نبض سحر به نقل از  باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.



صفحه کلید IOS7 را در اندروید تجربه کنید + دانلود

همان طور که می دانید سیستم عامل iOS 7 برای گوشی های iPhone به تازگی منتشر شده است. صفحه کلید این نسخه از این سیستم عامل با نسخه های قبلی کمی تفاوت دارد. با نرم افزار iOS 7 Keyboard می توانید این کیبورد را در سیستم عامل اندروید نیز تجربه کنید.

برای رایانه؛

نرم افزاری برای علاقه مندان به نجوم و ستاره شناسی + دانلود

نرم افزار Asynx Planetarium به شما کمک می کند، تا از یک ستاره شناس مبتدی به یک منجم حرفه ای تبدیل شوید. این برنامه، مدار حرکتی بسیاری از ستارگان و کهکشان ها را به سادگی مشخص نموده و قادر است بیش از ۲۵۰۰ ستاره و ۸۸ کهکشان را بر روی مدار نرم افزار نشان دهد. از ویژگی های جالب این نرم افزار می توان به امکان مشاهده وضعیت حرکتی ماه از سال ۱۶۰۰ تا سال ۹۹۹۹ بطور کاملاً دقیق و علمی اشاره نمود.

بر روی تماس‌ها و پیامک‌های خود فیلتر زمانی قرار دهید + دانلود

آیا دوست دارید در بعضی از اوقات افراد نتوانند با شما تماس بگیرید و مزاحم وقت شما شوند. با استفاده از این برنامه می توانید برقراری تماس های کاری در آخر هفته و تعطیلات را غیر ممکن ساخته و یا تنها تماس های اضطراری از طرف اعضای خانواده را فعال کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان مسدود سازی پیامک ها است.

دوربین گوشی خود را به یک خط کش دقیق تبدیل کنید + دانلود

این برنامه ابزاری است کاربردی که می تواند اسمارت فون شما را تبدیل به یک ابزار اندازی گیری سریع و قابل حمل تبدیل نماید . اگر آرشیتکت یا مهندس هستید، حتما همیشه نیاز به ابزارهای اندازه گیری پیدا خواهید کرد و چه چه ابزاری بهتر از تلفن همراه شما که همیشه و همه جا همراهتان هست؟

رایانه و اندروید؛

قویترین نرم افزار مدیریت عکس های دیجیتال + دانلود

با همه‌گیر‌شدن استفاده از دوربین‌های دیجیتال، در همه خانه‌ها می‌توان حداقل یک تلفن‌همراه مجهز به دوربین دیجیتال پیدا کرد. ویژگی مشترک همه این دوربین‌ها در ثبت عکس بدون هزینه است. البته همه ما تا جایی که حافظه دوربین اجازه می‌دهد به شکار لحظه‌ها و ثبت تصاویر می‌پردازیم. این کار معمولا هنگام مسافرت و تعطیلات بیشتر خواهد بود.


برای آیفون؛

واحدهای اندازه گیری را به یک دیگر تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار مهندسی فوق العاده کاربردی را داریم، این برنامه Convert Any Unit نام دارد، برنامه ای قدرتمند برای تبدیل واحد های اندازه گیری به یک دیگر است. به وسیله ی این نرم افزار می توانید بیش از ۵۸۰۰ واحد را در ۴۲ دسته ی مختلف به یک دیگر تبدیل کنید. برخی از دسته های موجود در نرم افزار عبارت اند از: نیرو، فرکانس، مقاومت، جریان توده و … . در ضمن شما می توانید از این برنامه کاربردی در امتحانات استفاده کنید و نتیجه استفاده از آن را در نمرات خود مشاهده نمایید.

بارکد خوان QR برای اندروید + دانلود نرم افزار

اگر به دنبال یک بارکد خوان حرفه ای و قدرتمند هستید، پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Scan – QR and Barcode Reader استفاده کنید. امروزه بیشتر سایت ها لینک های دانلود خود را به دو صورت مستقیم و QR برای دانلود قرار می دهند. مثلا وقتی شما می خواهید برای گوشی خود یک نرم افزار دانلود کنید می توانید لینک های مورد نظر را با رایانه خود پیدا کنید و با استفاده از نرم افزار بارکد خوان و اسکن بارکد به وسیله ی گوشی تان فایل مورد نظر را بدون هیچ مشکلی دانلود کنید.

خدمات ویژه برای ویندوز رایانه شما + دانلود

 Glary Utilities Pro مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزایش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. به وسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید.

برای رایانه؛

انواع فاکتور و صورت حساب را دیجیتالی صادر کنید + دانلود

اگر هر روز فاکتورهای زیادی برای مشتریانتان می نویسید و موقعی که به آن ها نیاز دارید نمی توانید آن ها را از بین فاکتورهای بایگانی پیدا کنید، دریچه فناوری اطلاعات به شما نرم افزار صدور فاکتور آسانا را معرفی می کند؛ با این نرم افزار می توانید فاکتورهایتان را دیجیتالی کنید و در موقع نیاز به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

برای رایانه؛

متون و لغات را به صورت آنلاین ترجمه کنید + دانلود نرم افزار

دیگر نیاز نیست که برای ترجمه متون و لغات به زبان های زنده ی دنیا تسلط داشته باشید، شما می توانید با نصب این نرم افزار QTranslate بر روی رایانه خود تمامی زبان های دنیا را به هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید، البته برای استفاده از این نرم افزار باید حتما به اینترنت دسترسی داشته باشید.

نسخه جدید؛

تماس و پیامک جعلی در گوشی خود ایجاد کنید + دانلود

اگر می خواهید یک تماس غیرواقعی با گوشی خود را جعل کنید و یا یک پیامک دروغین بسازید می توانید از این برنامه کمک بگیرید.

برای رایانه؛

دیوار آتش قدرتمند برای رایانه شما + دانلود

  فایر والی قدرتمند است که مانع سوء استفاده و هر گونه حمله به سیستم شما می شود. این نرم افزار جایگزین مناسب برای دیوار آتش ویندوز خواهد بود.

برای اندروید؛

با حرکات دست گوشی خود را کنترل کنید! + دانلود نرم افزار

آیا سبک کار کردن با گوشی تان برای شما تکراری شده است یا این که از روش کار کردن با آن خسته شده اید؟ اگر به دنبال تحول هستید حتما نرم افزار Wave Control Pro را دانلود کنید، زیرا این نرم افزار سبک جدیدی را ابداع کرده است و آن این است که شما می توانید بدون لمس گوشی آهنگ ها را عوض کنید یا آن ها متوقف و پخش کنید. همچنین شما می توانید بر روی هر گزینه حرکت دلخواه خود را ثبت کنید، نرم افزار با استفاده از سنسور های صدای گوشی حرکات دست شما را آنالیز می کند و دستورهای درخواستی شما را انجام می دهد.

اجرای همه فرمت های صوتی و تصویری در موبایل + دانلود نرم افزار

اگر به دنبال یک پخش کننده ی قدرتمند با سازگاری کامل برای تلفن همراه هوشمند خود هستید، دریچه به شما پیشنهاد می کند از این nPlayer پلیر استفاده کنید. پلیری کم حجم که می تواند از فرمت هایی مانند: MP4 ،MOV ،MKV ،AVI ،WMV ،ASF ،FLV ،OGV ،RMVB ،TP پشتیبانی کند. از ویژگی های این مولتی مدیا می توان به پشتیبانی کامل از زیر نویس با فرمت های SMI ،SRT ،SSA ،IDX ،SUB و بارگزاری انواع عکس با فرمت های متنوع اشاره نمود.

برای رایانه؛

این نرم افزار دارای سابقه درخشانی در حفظ امنیت اطلاعات شماست + دانلود

با نصب این نرم افزار Folder Guard Pro بر روی رایانه خود امنیت اطلاعات و فایل های شخصی خود را تضمین کنید، پس از نصب نرم افزار می توانید بر روی پوشه ها و فایل های موردنظرتان پسورد قرار دهید. این نرم افزار از مطرح ترین نرم افزار های موجود در این کار است و دارای سابقه درخشانی است.

مخصوص افراد خوش سلیقه؛

گوشی اندرویدی خود را تزیین کنید + دانلود

اگر آیکون ها و تصویر زمینه های موجود در اسمارت فون اندرویدی شما برایتان تکراری شده اند، نرم افزار Icon Pack – Chrome می تواند پیشنهاد مناسبی برای تغییر در آیکون ها و تصویر زمینه های گوشی همراهتان باشد.
این نرم افزار دارای بیش از ۲۰۰۰ آیکون متنوع و زیبا با کیفیت hd است که می تواند تلفن همراه شما را زیباتر جلوه دهد. در ضمن این آیکون ها بر روی لانچرهای Nova ،Apex ،Action ،ADW ،GO ،Next ،TSF و Holo  قابل اجرا هستند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به مواردی چون به روز رسانی مداوم آیکون ها و وجود آیکون هایی با کیفیت hd اشاره نمود.

با گوشی اتاق نوزادتان را تحت نظر داشته باشید + دانلود

درحال حاضر بیش از ۲۵۰ هزار خانواده برای مراقبت بیشتر از نوزادان خود از این نرم افزار استفاده می کنند.


اپلیکیشن رسمی ایرانسل برای ios + دانلود

ایرانسل اپلیکیشن رسمی خود برای iOS را با نام MyIrancell 1.1 اخیراً در اپ‌استور معرفی کرده است. این اپلیکیشن که می‌تواند برای بسیاری از کاربران این اپراتور کاربردی باشد جهت انجام اموری همچون چک کردن میزان استفاده، پرداخت، فعال و غیرفعال‌سازی سرویس، تغییر تعرفه، پرداخت قبوض و… مفید است.
yjc

نرم افزاری برای ساخت شجره نامه زیبا و گرافیکی خانواده شما + دانلود

شاید شما دلتان بخواهد تا از خانواده های پیشین یا جد خودتان یک شجره نامه زیبا گرافیکی و قشنگ درست کنید. دریچه مفتخر است که این نرم افزار را برای دانلود قرار داده است.
yjc

نظاره گر آسمان باشید؛

تلسکوپ مجازی در رایانه شما + دانلود

نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope که توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده است برای مشاهده سیارات و صورت های فلکی است که این برنامه تحت تکنولوژی Web2 بوده و سیستم شما را به یک تلسکوپ مجازی تبدیل می کند و شما را نظارگر تصاویر زیبا و جالب می کند.

نرم افزاری برای احضار ارواح + دانلود

آیا شما به وجود ارواح اعتقاد دارید یا نه؟ این نرم افزار Ghost Radar®: LEGACY می تواند با استفاده از شتاب سنج تلفن همراه اندرویدی شما، ارواح نزدیک به مکان قرارگیری تان در صفحه نمایش گوشی نشان دهد. فقط کافی است نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید و سپس گزینه ی جستجو را بزنید تا تمامی ارواح موجود در اطراف شما را نشان دهد.

برای رایانه؛

مدیریت دانلود حرفه‌ای و قدرتمند برای رایانه شما + دانلود

اگر با مرورگر اینترنت اکسپلورر فایلی را دانلود کنید و به دلایلی همچون قطعی اینترنت و … دانلودتان ناقص بماند حتما و حتما باید فایل را از ابتدا دانلود کنید و این مشکل در دانلود فایل های حجیم بسیار مشکل است، حال دریچه فناوری اطلاعات نرم افزاری به شما معرفی می کند که با آن به راحتی می توانید نرم افزارهایتان را دانلود کنید و اگر به دلایلی هم مشکلی پیش آمد می توانید ادامه آن را بعدا دانلود کنید و یا به نرم افزار زمان خاصی را بدهید تا در آن موقع دانلود شروع شود و بعد از اتمام دانلود سیستم را خاموش نماید.

پلیری قدرتمند برای پخش تمامی فرمت ها؛

نسخه ی جدید نرم افزار KMPlayer برای رایانه + دانلود

KMPlayer یکی از قدرتمندترین پخش کننده های فایل های تصویری و صوتی در رایانه است، پلیر های معدودی قابلیت رقابت با آن را دارند و می توان گفت پخش کننده ای بی رقیب است، از دلایل بی رقیب شدن نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی کامل از اکثر فرمت های تصویری و صوتی (SVCD‌ ,DVD ,MPEG ,MOV RM,VOB ,TS ,RMVB ,MKV ,3GP)، ارائه مداوم نسخه های بروز رسانی شده، اضافه شدن امکانات جدید و … اشاره نمود. در ضمن این پخش کننده مورد استقبال مناسبی توسط کاربران ایرانی قرار گرفته است، زیرا به صورت کامل و صحیح از زیر نویس فارسی پشتیبانی می کند.

برای اندروید

هزار راه سلامتی را بشناسید + دانلود نرم افزار

نرم افزار ۱۰۰۰ راه برتر حاصل دست رنج برنامه نویسان کشورمان است. برنامه هزار راه برتر شامل قسمت های مختلفی نظیر: درمان بیماری ها، راه های موفقیت، مجموعه راه های پیشگیری از بیماری ها، مجموعه راه های سلامت پوست و مو، مجموعه راه های سلامت روان، مجموعه راه های سلامت با تغذیه و مجموعه راه های تناسب اندام است، اگر شما در استفاده از روش های ذکر شده در نرم افزار کوشا باشید، حتما به سلامتی جسمی و روحی دست می یابید. مطالب این نرم افزار از سایت های بزرگی مانند: تبیان، بیتوته، تکناز و سیمرغ جمع آوری شده است.

برای اندروید؛

با نهایت سرعت دانلود کنید + دانلود نرم افزار

به دلیل باگ های موجود در مرورگرها، آن ها نمی توانند از حداکثر سرعت برای دانلود فایل ها استفاده کنند. ولی شما می توانید با نصب این نرم افزار Loader Droid PRO download Manager به صورت شگفت انگیزی سرعت دانلود تلفن همراه خود را بالا ببرید. در ضمن این برنامه توانایی جلوگیری از قطع شدن و ناقص دانلود شدن فایل ها را دارا است. از ویژگی های نرم افزار می توان به امکان دانلود فیلم ها و موسیقی ها موجود در فضای مجازی اشاره نمود.

برای رایانه؛

کتابخانه دیجیتالی در رایانه خود ایجاد کنید + دانلود

برای اینکه یک کتابخانه دیجیتالی در رایانه خود داشته باشید، نرم افزار eXtreme Books Manager می تواند بهترین انتخاب دریچه برای شما باشد.

ابزار ذره بین برای رایانه شما + دانلود

OneLoupe نرم افزاری برای زوم کردن و بزرگنمایی اشیای دسکتاپ می باشد که این نرم افزار مانند نرم افزار پیش فرض ویندوز (Magnifier) را انجام می دهد فقط با این تفاوت که این برنامه نیاز به نصب ندارد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید

** برای دانلود بهترین بازی ها هم به لینک زیر بروید:

بهترین بازی های تلفن همراه و رایانه در هفته ای که گذشت + دانلود

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=5919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.