• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
4

نرم افزار افزایش امنیت شبکه های Who’s On My Wifi 2.2.0 Ultimate Edition – Wifi

  • کد خبر : 4901
  • 15 مهر 1392 - 21:14
نرم افزار افزایش امنیت شبکه های Who’s On My Wifi 2.2.0 Ultimate Edition – Wifi

افزایش امنیت شبکه های Who’s On My Wifi 2.2.0 Ultimate Edition – Wifi   اصطلاح Wi-Fi (وای فای) مخفف دو کلمه ی Wireless Fidelity است. این نوع شبکه ها بسته به نوع استانداری که از آن پیروی می کنند بردی تا ۴۰۰ متر دارند. محدوده ی فرکانسی امواج این شبکه در محدوده ی امواج مایکرویوو […]

افزایش امنیت شبکه های Who’s On My Wifi 2.2.0 Ultimate Edition – Wifi

 

اصطلاح Wi-Fi (وای فای) مخفف دو کلمه ی Wireless Fidelity است. این نوع شبکه ها بسته به نوع استانداری که از آن پیروی می کنند بردی تا ۴۰۰ متر دارند. محدوده ی فرکانسی امواج این شبکه در محدوده ی امواج مایکرویوو قرار دارد. نکته ی جالب این است که بر خلاف شبکه های کابلی، این نوع شبکه ها از هیچ گونه توپولوژی خاصی پیروی نمی کنند و تمام سخت افزار های موجود در شبکه می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی مانند تصادم، با هم در ارتباط باشند. WiFi روش بی سیم برای ایجاد و اداره شبکه است که به آن شبکه سازی ۸۰۲.۱۱ و شبکه سازی بی سیم نیز گفته می شود. بزرگترین نقطه قوت WiFi، سادگی آسان است. با توجه به بردی که این شبکه ها دارند به نظر برای شرکت ها و یا منازل مسکونی کاملاً مناسب هستند. یکی از نگرانی هایی که درمورد استفاده از این شبکه ها وجود دارد، حفظ امنیت آن ها می باشد. چنانچه شما نیز از این تکنولوژی استفاده می کنید و نگران هستید که چه کسانی به شبکه بی سیم شما متصل هستند و در حال استفاده از آن می باشند، به کمک نرم افزار Who Is On My Wifi می توانید وضعیت اتصال کاربران را به وای فای مشاهده کنید و در صورت دیدن کاربری ناشناس، سریعاً دسترسی او را قطع کرده و امنیت خود را در شبکه بالا ببرید.
نرم افزار Who Is On My Wifi به شما در تشخیص مزاحمان روی شبکه های WiFi کمک می کند، به این ترتیب که این نرم افزار تمامی کامپیوتر های موجود در شبکه ی شما را نشان می دهد و هر زمان که متوجه کامپیوتری شود که آن را به رسمیت نشناسد، شما را از وجود آن مطلع خواهد کرد.
منبع توضیحات : پی سی دانلود

دریافت فایل برنامه ( ۵.۸۰ مگابایت )

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=4901

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.