• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
10

اجرای پروژه شهر الکترونیک در خرم‌دره و قلعه‌ حسینیه

  • کد خبر : 4465
  • 09 مهر 1392 - 20:29
اجرای پروژه شهر الکترونیک در خرم‌دره و قلعه‌ حسینیه

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: پروژه شهر الکترونیک در خرم‌دره و قلعه‌ حسینیه اجرا می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم نوری‌پور بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان ، اظهار داشت: با توجه به برخورداری شهرستان خرم‌دره از تمام شاخص‌های لازم برای ایجاد شهر الکترونیک، پروژه شهر الکترونیک در شهر خرم‌دره و قلعه‌حسینیه  اجرا […]

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: پروژه شهر الکترونیک در خرم‌دره و قلعه‌ حسینیه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم نوری‌پور بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان ، اظهار داشت: با توجه به برخورداری شهرستان خرم‌دره از تمام شاخص‌های لازم برای ایجاد شهر الکترونیک، پروژه شهر الکترونیک در شهر خرم‌دره و قلعه‌حسینیه  اجرا می‌شود.

وی افزود: استفاده از تکنولوژی و فن‌آوری جدید الکترونیکی در زمنیه اهداف دولت الکترونیک بوده و علاوه بر دسترسی آسان و راحت شهروندان به امکانات و اطلاعات مربوطه، در بهبود زندگی عمومی بسیار تاثیرگذار است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به جانفشانی‌های و دلاورمردی‌های رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر آنچه که امروز در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد مرهون و مدیون دفاع هشت ساله مقدس است.

وی افزود: در آن ایام اقتدار و عزت ایران اسلامی تثبیت و این مقدمه و سرآغاز پیشرفت‌ها و ترقی‌های بعدی را موجب شد.

نوری‌پور با اشاره به نقش جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل خاطرنشان کرد: آنچه که مسلم است جنگ توسط همین جوانان دیروز و پدران و مادران نسل امروز اداره شد و آنان با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و با نثار جان و مال خود در عرصه‌های مختلف جنگ مشارکت کردند.

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم که نسل امروز با تاسی از جانبازی‌ها، رشادت‌ها و دلیری‌های پدران و مادران خود که نسل دیروز انقلاب را تشکیل دادند، در حراست و پاسدار از ارزش‌هایی که با نثار خون هزاران شهید بدست آمده نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیرند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: نام‌گذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب در حقیقت یک نقشه راه و یک هدف متعالی است که معظم‌له با شروع سال جدید به دست ملت و خادمان این نظام می‌سپارند.

وی افزود: تحقق شعار حماسه اقتصادی در گرو عزم ملی است و در این بین باید بکوشیم تا از سرمایه ایرانی برای تولید ملی استفاده شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=4465

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. افرین بر خرمدره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.