• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4

ترکیه با عادی سازی رابطه با اسرائیل خیانت بزرگی به مردم فلسطین کرد

  • کد خبر : 49597
  • 11 تیر 1395 - 14:16
ترکیه با عادی سازی رابطه با اسرائیل خیانت بزرگی به مردم فلسطین کرد

امام جمعه خرمدره گفت: عادی سازی روابط بین ترکیه و اسرائیل خیانت به مردم مظلوم فلسطین و اسلام است

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی هم زاد و توشه است و هم پناهگاهی ایمن که انسان را محفوظ می دارد.

وی با اشاره به روز های پایانی ماه مبارک رمضان گفت: در این فرصت باقی مانده از ماه پر فضیلت رمضان نهایت استفاده و بهره را از این ماه ببرید و شرط این که د این مسیر بندگی و تقوایی که در ماه رمضان بدست آمده استمرار و استقامت است.

امام جمعه خرمدره گفت: ملاک تقوا دین گریزی است و اگر تقوا ریشه دار باشد محبت افراطی دنیا در قلب جائی نخواهد داشت و اگر انسان به سمت دنیا برود هلاک می شود و این اعمال صالح انسان است که وی را نجان خواهد داد.

حسینی در ادامه با گرامیداشت روز قدس گفت: وظیفه مسلمانان حمایت از مظلوم است و  علت این که ما امروز از فلسطین حمایت می کنیم به خاطر دفاع از انقلاب اسلامی و اسلام است.

وی با اشاره به عادی سازی روابط بین ترکیه و اسرائیل گفت: عادی سازی روابط بین ترکیه و اسرائیل خیانت به مردم مظلوم فلسطین و اسلام است و آنان تنها به قدرت و پول فکر می کنند و همه آنان در صدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند.

خطیب جمعه خرمدره پیام روز قدس را نرفتن اسلام زیر بار ظلم دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس  یعنی امت اسلامی زیربار ظلم نمی‌رود و ظلم را نخواهد پذیرفت.

حسینی با اشاره به جنایات امریکا در ایران گفت: جنایات بزرگ آمریکا همچون ترور شخصیت ها و شهدای هسته ای و شهادت هزاران نفر از جوانان کشور در حق ایران به هیچ وجه قابل گذشت نیست.

وی گفت: ما هر وقت از ارزش های خود کوتاه آمدیم و عقب نشینی کردیم از دشمن ضربه خوردیم و هر وقت بر اصول و ارزش های خود پافشاری کردم دشمن هیچ کاری نتوانست انجام دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=49597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.