• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
6

اجرای ۱۷ کیلومتر طرح فاضلاب ،طی ۸ سال در خرمدره!

  • کد خبر : 42736
  • 10 آذر 1394 - 9:52
اجرای ۱۷ کیلومتر طرح فاضلاب ،طی ۸ سال در خرمدره!

مدیر اداره آبفای خرم دره از اجرای ۱۷ کیلومتر طرح شبکه فاضلاب از سال ۸۶ تا به امروز در شهرستان خرمدره خبر داد. به گزارش نبض سحر، فرهنگ جلیلی  در جلسه کمیته حفاری شهرستان خرمدره با بیان اینکه روند اجرای طرح شبکه فاضلاب شهری خرم دره از سال ۸۶ شروع شده است اظهار داشت:  طرح […]

مدیر اداره آبفای خرم دره از اجرای ۱۷ کیلومتر طرح شبکه فاضلاب از سال ۸۶ تا به امروز در شهرستان خرمدره خبر داد.

به گزارش نبض سحر، فرهنگ جلیلی  در جلسه کمیته حفاری شهرستان خرمدره با بیان اینکه روند اجرای طرح شبکه فاضلاب شهری خرم دره از سال ۸۶ شروع شده است اظهار داشت:  طرح شبکه فاضلاب در شهرستان خرمدره تا کنون ۱۷ کیلومتر اجرا شده و برای بهره برداری از این طرح ۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیز هزینه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم که تا سه سال آینده اجرای این طرح در شهرستان خرم دره به طور کامل به اتمام برسد تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند گفت : در حال حاضر ۱۲۳ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهری خرم دره باقیمانده مانده است.

دراین جلسه معاون فرماندار خرم دره ضمن تاکید بر پایبندی دستگاههای اجرایی شهرستان به برنامه زمان بندی در انجام عملیات عمرانی ،به ویژه در حفاری معابر شهری مورد نظر مخابرات خواستار تسریع در روند صدور مجوزهای لازم از سوی دستگاههای مرتبط جهت انجام عملیات قبل از فرا رسیدن بارندگی ها شد.

افشار جعفری تصریح کرد: حفاری شرکت مخابرات باید طبق  زمان بدی صورت گیرد تا موجب نارضایتی مردم با توجه به آغاز بارشها نشود و همچنین اداره مخابرات باید با نصب بنر اطلاع رسانی لازم را در مورد زمان آغاز و پایان پروژه انجام دهد.

وی  گفت: در حال حاضر ۵/۲کیلومتر حفاری در خرم دره انجام شده است که نیاز فوری به ترمیم با توجه به آغاز بارشها دارد.

مدیر اداره آبفای خرم دره در خصوص سوال خبرنگار نبض سحر که چرا از سال ۸۶ تا کنون فقط ۱۷ کیلومتر طرح فاضلاب در شهرستان اجرا شده است، گفت: عدم تخصیص اعتبارات از طرف دولت مشکل عمده در اجرای این پروژه است و ما درصدد این هستیم تا در سه سال آینده این پروژه را به اتمام برسانیم.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=42736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام آقای مرادی کاش سوال می کردید آیا جناب آقای جلیلی و نیز آقای جعفری کار انجام شده در طرح فاضلاب را قبول دارند ؟ آیا درست است که با لوله های با قطر ۳۰ – آن هم در خیابان اصلی جوابگو خواهد بود . ؟ خوب است آقای جعفری در ابهر دیدند که در داخل لوله های آنها کارگران تردد می کردند ! مرحوم مرتضوی امام جمعه اول گفته بود که این لوله ها کشش فاضلاب حانه ما را ندارند چه برسد که بیاید فاضلاب ۶۰ هزار نفر را بکشد . حالا آب باران پیش کش . والله خیانت شده ولی چرا صدایی در نمی آید ، ما مانده ایم ولی خوبست به مهندسین ناطر طرح

  2. در یک جمع مردمی لوح تقدیر به خاطر این کار بزرگشان هدیه شود .

  3. در رکود طرح های شهرمان فرمانداری مقصر است چراکه از زیر دست ها نمی تواند حساب پس بکشد . یا فامیل بازی – یا رودرواسی – یا از بالا دستور دارند که سر خرم دره ای را شیره بمالند . چرا نباید آقایان مهندسینی که در فرمانداری نشسته اند از شهرداری و آب و فاضلاب در کوتاهی هایشان در طرح ها به بالا دستی ها جواب نمی دهند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.