• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3

هاشمی همه مشکلاتش را بر سر نظام می‌ریزد؛ در دام او نیفتید!/ پیش‌داوری هاشمی درباره انتخابات تشویش اذهان عمومی است

  • کد خبر : 37564
  • 18 مرداد 1394 - 8:39
هاشمی همه مشکلاتش را بر سر نظام می‌ریزد؛ در دام او نیفتید!/ پیش‌داوری هاشمی درباره انتخابات تشویش اذهان عمومی است

معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان اینکه آقای هاشمی هر چند روز یکبار جمله‌ای می‌پراند و یک عده را سر کار می‌گذارد، گفت: پیش‌داوری درباره مسئله انتخابات منجر به تشویش اذهان عمومی و تضعیف دستاوردهای مردم‌سالاری دینی می‌شود. جواد منصوری کارشناس مسائل سیاسی و معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با […]

معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان اینکه آقای هاشمی هر چند روز یکبار جمله‌ای می‌پراند و یک عده را سر کار می‌گذارد، گفت: پیش‌داوری درباره مسئله انتخابات منجر به تشویش اذهان عمومی و تضعیف دستاوردهای مردم‌سالاری دینی می‌شود.

جواد منصوری کارشناس مسائل سیاسی و معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی و اهانت به روستاییان اظهار داشت: آقای هاشمی هر چند روز یکبار جمله‌ای می‌پراند و یک عده را سر کار می‌گذارد و فکر می‌کنم این یک برنامه باشد که نباید در دام آن بیفتیم.

منصوری ادامه داد: آقای هاشمی درواقع می‌خواهد تمام مشکلات خود را به نوعی بر سر نظام بریزد و در جهت مسئله‌دار کردن نظام عمل کند، وگرنه مطرح کردن شهری یا روستایی بودن افراد معنایی ندارد.

معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی با تاکید براینکه هر گونه صحبت درباره نتایج انتخابات در این مقطع باعث آلوده کردن فضای سیاسی و تحریک عده‌ای علیه مسئولان می‌شود افزود: ما در چند دهه گذشته شاهد بودیم که آقای هاشمی مسئولیت داشته و نتیجه انتخابات نیز بر خلاف نظر مسئولان بوده اما مسئولان در اعلام نتایج انتخابات هیچ گاه منافع مدیریتی خود را در نظر نگرفتند.

وی بر همین اساس تصریح کرد: پیش‌داوری درباره مسئله انتخابات چیزی جز تشویش اذهان عمومی و تضعیف دستاوردهای مردم‌سالاری دینی چیز دیگری نخواهد داشت.

منصوری با تاکید براینکه آزادی انتخابات فعلی با زمان قبل انقلاب قابل مقایسه نیست ادامه داد: مسئله تردید در صحت انتخابات از اولین انتخابات سال ۵۸ یعنی انتخابات مربوط به خبرگان قانون اساسی از سوی ضد انقلاب مطرح شد و اوج آن نیز انتخابات ۸۸ بود.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: هیچ انتخاباتی جز برخی موارد معدود نبوده که بازندگان آن با صداقت گفته باشند که ما شکست خورده‌ایم و از این رو همواره سعی داشتند که شکست خود را با فرافکنی توجیه کنند.

وی مطرح کردن مسئله روستایی یا شهری بودن را یک موضوع نسنجیده و غیرمنطقی دانست و گفت: معنا ندارد که ما مخالفان خود را به روستایی یا شهری بودن نسبت دهیم چرا که این مسئله در ارزش‌های ملی و مذهبی ما جایی ندارد و از این رو بهتر است که آقای هاشمی در اظهارات اخیر خود تجدیدنظر کند.

منبع: جهان نیوز

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=37564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.