• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
8

مسیر راهپیمائی روز قدس خرمدره اعلام شد

  • کد خبر : 35759
  • 16 تیر 1394 - 11:54
مسیر راهپیمائی روز قدس خرمدره اعلام شد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خرمدره از مشخص شدن مسیر راهپیمائی روز قدس شهرستان خرمدره خبر داد.عباسعلی طاهری در گفتگو با نبض سحر گفت: زمان و ساعت مراسم راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس در شهرستان روز جمعه ۱۹ تیر ۹۴ ساعت ۱۱ صبح است. وی مسیر راهپیمائی روز قدس شهرستان خرمدره را از میدان قائم […]

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خرمدره از مشخص شدن مسیر راهپیمائی روز قدس شهرستان خرمدره خبر داد.عباسعلی طاهری در گفتگو با نبض سحر گفت: زمان و ساعت مراسم راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس در شهرستان روز جمعه ۱۹ تیر ۹۴ ساعت ۱۱ صبح است.

وی مسیر راهپیمائی روز قدس شهرستان خرمدره را از میدان قائم به سمت مصلی نماز جمعه اعلام کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خرمدره ضمن تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط منطقه و جنایت‌هایی توسط  آل سعود در یمن این را می‌طلبد تا مردم همانند سال‌های گذشته با حضور چشمگیر خود در روز جهانی قدس توطئه‌های دشمنان را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمایند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=35759

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. حدود۳۵ساله توهمه راهپیمایی هاهستم ۶۰سالمه ولی این اقای ط…. روشاید ده ساله توراهپیماییهامیبینم متاسفم کسی که حتی درزمان جنک هم درراهپیمایبهانبودحالامردمودعوت میکنه وتشکرمیکنه

  2. برادر گرامی جسارت بنده را ببخشید ولی خوبیت ندارد که شما اینگونه به شخصیت کسی بتازید .ایشان از سال ۷۱ در استخدام اموزش و پرورش هستند و فردی مومن و باخدا می باشند و امروز به جهت شایستگی هایی که داشته و دارند در این پست ها تنها برای خدمت حضور دارند و ما نیازمند چنین شخصیت هایی هستیم که از شهرمان در محافل دفاع کنند . موفق و موید باشید .

  3. کسی روکامل نمیشناسی اظهارنظرنکن اقای کلانتری ۱نه هرکه سربتراشدقاندری داند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.