• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
3

انسانی که ادعای سیاست دارد، نباید به دشمن بگوید ما ضعیف شده‌ایم

  • کد خبر : 35036
  • 29 خرداد 1394 - 16:16
انسانی که ادعای سیاست دارد، نباید به دشمن بگوید ما ضعیف شده‌ایم

امام جمعه خرمدره گفت: انسان عاقل و انسانی که ادعای سیاست دارد، نباید به دشمن بگوید ما ضعیف شده‌ایم و در حال نابودی هستیم چرا که دشمن به هیچ وجه رحم نخواهد کرد. به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی حلول ماه […]

امام جمعه خرمدره گفت: انسان عاقل و انسانی که ادعای سیاست دارد، نباید به دشمن بگوید ما ضعیف شده‌ایم و در حال نابودی هستیم چرا که دشمن به هیچ وجه رحم نخواهد کرد.

به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و اظهار داشت: ماه رمضان ماه توبه و بازگشت و بهار قرآن، ماه گشایش درب‌های آسمان از روز اول تا آخر و ماه در غل و زنجیر شدن شیاطین است.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان شیطان در غل و زنجیر است، تصریح کرد: در این ماه بهشت برین برای متقین آماده است.

امام جمعه خرمدره با اشاره به ارائه توضیحاتی در مورد ویژگی‌های متقین ابراز کرد: متقین اشخاصی هستند که در مواقع دارا و ندار بودنشان به خلق خدا انفاق می‌کنند.

وی سالروز انفجار بمب در حرم امام رضا(ع) در ۳۰ خرداد سال  ۷۳ را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران با منفجر کردن بمب در حرم امام هشتم شیعیان بغض خود را به مسلمانان نشان دادند.

خطیب جمعه خرم‌دره در ادامه به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مصطفی چمران به واقع مرد عمل بود و در این راه به شهادت رسید.

 حجت الاسلام حسینی ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته صرفه جوئی در مصرف آب از کشاورزان تقاضا کرد تا به منظور جلوگیری از هر گونه اتلاف در مصرف آب، اراضی باغی و زراعی خود را به سیستم‌های نوین آبیاری مجهز کنند.

وی در ادامه سخنان خود همچنین سالرزو تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و آغاز هفته قوه قضائیه را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

 حسینی با اشاره به آغاز هفته صرفه‌جوئی در مصرف آب گفت: کشاورزانی که می‌توانند، باغات و مزارع خود را به آبیاری تحت فشار مجهز کنند تا از اتلاف آب جلوگیری شود.

 امام جمعه خرمدره تصریح کرد: انسان عاقل و انسانی که ادعای سیاست دارد، نباید به دشمن بگوید ما ضعیف شده‌ایم و در حال نابودی هستیم چرا که دشمن به هیچ وجه رحم نخواهد کرد.

 وی در ادامه افزود: به جای اینکه از مقاومت صحبت کنیم و از سرسختی مردم و دفاع از خون شهدا عنوان شود، بعضی مطالب عنوان می‌شود که دشمنان شاد می‌شوند و آنها این خیال را می‌کنند که با تحریم کمر این ملت را شکسته‌اند.

 وی با بیان اینکه آن کسی که فرزندان و نوزادان شیعیان و مسلمان را قتل عام می‌کند و در زیر خروارها خاک زنده به گور می‌کند، هرگز به ما رحم نخواهد کرد، ادامه داد: اگر در مقابل دشمنان بگویید تحریم‌ها کمر ما را شکسته است فکر می‌کنید آنها به ما رحم خواهند کرد؟ نه بلکه آنها جری‌تر خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به فضیلت ماه رمضان تاکید کرد: از برکات این ماه تمام استفاده را بکنیم و از اسارت نفس آزاد شویم .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=35036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.