• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
5

میدان میوه و تره بار یکی از نیازهای شهرستان خرمدره است

  • کد خبر : 34323
  • 20 خرداد 1394 - 11:48
میدان میوه و تره بار یکی از نیازهای شهرستان خرمدره است

فرماندار شهرستان خرمدره گفت:  همکاری بخش خصوصی لازمه ایجاد میدان میوه و تربار در شهرستان است.  به گزارش نبض سحر ،جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم دره با حضور اعضاء  صبح امروز در محل سالن اجتماعات اداره صنعت ،معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد.  جمشید شیخی درجلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم دره با اشاره […]

فرماندار شهرستان خرمدره گفت:  همکاری بخش خصوصی لازمه ایجاد میدان میوه و تربار در شهرستان است. 

به گزارش نبض سحر ،جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم دره با حضور اعضاء  صبح امروز در محل سالن اجتماعات اداره صنعت ،معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد.

 جمشید شیخی درجلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم دره با اشاره به سکونت بیش از ۸۰ درصد جمعیت کشور در شهرها ،اظهار کرد: زندگی در شهر ملزومات خاص خود را دارد که برای آسایش و رفاه شهروندان باید تلاش شود این ملزومات فراهم شود.

فرماندار خرم دره با تاکید بر ضرورت برخورد با سد معبر در شهرستان افزود : ستاد تنظیم بازار اهرم لازم برای برخورد با سد معبر را در اختیار دارد و در این زمینه نباید ضعیف عمل شود زیرا عملکرد ضعیف در این حوزه موجب ازبین رفتن حقوق سایر شهروندان خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم دره با تاکید بر اینکه از برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در طول ماه رمضان حمایت می شود، اظهار کرد: در این نمایشگاهها باید سعی شود کالاهای اساسی بر اساس نیازهای مردم در دسترس عموم شهروندان قرار گیردزیرا برگزاری این قبیل نمایشگاهها راهکار موثر برای تنظیم بازار است.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم دره ایجاد مکان مناسب برای میدان میوه و تره بار را با همکاری بخش خصوصی یکی از نیازهای شهرستان عنوان کرده و گفت: باید برای عرضه سبزی در شهرستان محل مناسبی در نظر گرفته شود تا از توزیع غیر بهداشتی سبزی در شهرستان جلوگیری به عمل آید.

فرماندار خرم دره با اشاره به ضرورت ساماندهی جمعه بازار، تصریح کرد: اگر جمعه بازار در شهرستان ساماندهی شود مشکلی در برگزاری این بازار روز وجود ندارد.

شیخی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به نزدیکی ماه رمضان خواستار تشکیل تیم بازرسی مشترک در تنظیم بازار برای کنترل قیمتها و برخورد با متخلفین در این ایام شد.

وی همچنین از مسولان خواست زمین همجوار با سالن چند منظوره فرمانداری را به عنوان محل راه اندازی میدان میوه و تره بار مدنظر قرار گیرند تا مشکلات موجود در این حوزه جلوگیری به عمل آید.

در ادامه این جلسه  حسن کلانتری رییس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان خرم دره نیز با تاکید بر اینکه باید مدیریت بیشتری در بحث  عرضه و تقاضای کالاها وجود داشته باشد ،عنوان کرد : در سال جدید افزایش قیمت چندانی در مورد کالاهای اساسی در شهرستان نداشتیم.

کلانتری با تاکید بر ضرورت ساماندهی جمعه بازار، اظهار کرد :شناسنامه دار کردن فروشندگان و ساماندهی جمعه بازار یکی از او لویتهای اساسی امسال این اداره است.

دراین جلسه مواردی از قبیل عرضه سم و کود قاچاق ،احداث میدان تره بار ،مصرف تخم مرغ شکسته توسط برخی قنادی ها و موضوع ساماندهی جمعه بازار مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=34323

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام ، یک عده با اسم عرضه سبزی تاکستان ( دسته سبزی ) به نان و نوا رسیدند و از این رو به آن رو شدند چون واقعا سود اورست و از سادگی مردم سوء استفاده می کنند و سبزی تهران را با نام سبزی تاکستان که بهداشتی تر است به مردم غالب می کنند مگر می شود تا بهار نشده سبزی این منطقه عرضه شود پس دروغ می گویند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.