• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
2

خرم‌دره ۲۳ اردیبهشت میزبان دو شهید گمنام است

  • کد خبر : 32813
  • 18 اردیبهشت 1394 - 16:43
خرم‌دره ۲۳ اردیبهشت میزبان دو شهید گمنام است

امام جمعه خرم‌دره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خرم‌دره ۲۳ اردیبهشت میزبان دو شهید گمنام است. حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با توصیه مردم و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی مردم را از بسیاری از بدی‌ها دور می کند. وی با تسلیت فرا رسیدن […]

امام جمعه خرم‌دره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خرم‌دره ۲۳ اردیبهشت میزبان دو شهید گمنام است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با توصیه مردم و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی مردم را از بسیاری از بدی‌ها دور می کند.

وی با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: عمل به سیره ائمه انسان ها را از گمراهی نجات داده و عاقبت به خیر می‌کند.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه امام امام موسی کاظم (ع) در طول دوران زندگی به تربیت یاران خود همت گماشت که شیعه و سنی به آن اعتقاد دارند، ادامه داد: زندگانی امام موسی کاظم (ع)  برای همه ما درس است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع معلمان و فرهنگیان اشاره گفت: فرمایشات رهبری راهنمای مسئولان برای اداره و آینده کشور است و مسئولان باید به مشکلات فرهنگیان رسیدگی کنند.

حسینی با اشاره به به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در زمینه تهدیدات آمریکا گفت: ملت ایران از گزینه ها آمریکا ترسی ندارد و هرگز تسلیم زیاده خواهی و خواسته‌های آنها نخواهد شد.

وی در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود، خواستار قطع فوری حملات رژیم جنایتکار آل سعود به کودکان، مردم و تاسیسات و زیرساخت‌های یمن شد.

امام جمعه خرم‌دره با محکوم کردن سکوت مجامع بین‌المللی در زمینه کشتار مردم یمن توسط رژیم جنایتکار آل سعود گفت: مجامع بین‌المللی با سکوت خود رژیم جنایتکار آل سعود را در کشتار بیرحمانه کودکان وزنان حمایت می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: شهرستان خرم‌دره میزبان دو شهید گمنام در ۲۳ اردیبهشت سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=32813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.