• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
11

کمک ۸۷۱ میلیون تومانی خیرین به ساخت درمانگاه های شهرستان خرمدره/برنامه های هفته سلامت تشریح شد

  • کد خبر : 30982
  • 24 فروردین 1394 - 17:40
کمک ۸۷۱ میلیون تومانی خیرین به ساخت درمانگاه های شهرستان خرمدره/برنامه های هفته سلامت تشریح شد

رئیس شبکه بهداشت خرمدره با بیان اینکه خیرین خرم‌دره یکی از پیشگامان عرصه سلامت هستند، عنوان کرد: برای ساخت چهار درمانگاه شهر خرم‌دره خیرین ۵۲۱ میلیون تومان کمک کرده‌اند. همچنین برای ساخت درمانگاه قلعه حسینیه نیز ۳۵۰ میلیون تومان از سوی خیرین کمک شده است.   به گزارش نبض سحر، جلیل کریم‌خانی در نشست خبری […]

رئیس شبکه بهداشت خرمدره با بیان اینکه خیرین خرم‌دره یکی از پیشگامان عرصه سلامت هستند، عنوان کرد: برای ساخت چهار درمانگاه شهر خرم‌دره خیرین ۵۲۱ میلیون تومان کمک کرده‌اند. همچنین برای ساخت درمانگاه قلعه حسینیه نیز ۳۵۰ میلیون تومان از سوی خیرین کمک شده است.

 

به گزارش نبض سحر، جلیل کریم‌خانی در نشست خبری که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، با اشاره به اینکه در کشور ما اول تا هفتم اردیبهشت‌ماه به هفته سلامت نام‌گذاری شده است، عنوان کرد: شعار بهداشتی امسال بهداشتی «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره» انتخاب شده است و شعار هفته سلامت نیز عزم ملی برای دسترسی عادلانه به خدمات است که برنامه‌های این هفته از سه‌شنبه یکم تا دوشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با سراسر کشور در خرم‌دره برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های شبکه بهداشت خرم‌دره در این ایام، اظهار کرد: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به آموزش سبک زندگی سالم، انجام ویزیت رایگان در روستاها، کارگاه‌های آموزشی استفاده از غذای سالم برای کودکان و نوجوانان، همایش پیاده‌روی در روستاهای اردجین و سوکهریز، مشاوره‌های تغذیه‌ای، عیادت از بیماران، کاشت صیفی‌جات بدون سموم در خانه‌های بهداشت اشاره کرد.

 

این مسوول با بیان اینکه باید اهتمام جدی‌تری در رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان وجود داشته باشد، گفت: در حال حاضر چهار درمانگاه و یک مرکز فوریت پزشکی در شهرستان در حال احداث است و کلنگ توسعه اورژانس نیز به زمین زده شده است.

 

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به نیاز منطقه به آزمایشگاه آب و مواد غذایی شبکه بهداشت شهرستان موفق به اخذ مجوز این آزمایشگاه شده است که به زودی در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

 

این مسوول با تاکید بر اینکه مرکز تجمیع دندان‌پزشکی نیز در شهرستان راه‌اندازی خواهد شد، اظهار کرد: تجهیز و راه‌اندازی این مرکز منوط به جذب دندان‌پزشک است.

 

 

در ادامه این جلسه نیز معاون شبکه بهداشت خرم‌دره با تاکید بر اینکه مردم باید از خرید مواد غذایی و آرایشی و بهداشت با تاریخ مصرف نزدیک یا گذشته اجتناب کنند، اظهار کرد: از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین حدود۱۳۴۰ کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی بهداشتی معدوم‌سازی شد.

 

محمدکریمی با بیان اینکه شعار «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره» نشان‌دهنده اهمیت غذا در سلامتی انسان‌ها است، عنوان کرد: باید اقدامات جدی‌تری در شهرستان در حوزه پیشگیری وجود داشته باشد و رسانه‌ها نیز باید در این مقوله بیشتر فعالیت کنند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای دکتر کریمخانی سلام

    بهتر است کمک های خیرین را طبقه بندی کرده و دقیقتر اطلاع رسانی کنید. به عنوان مثال چند قطعه زمین به چه متراژی با ارزش چه مقدار!، و یا به صورت نقدی چه مقدار؟ و …
    همچنین برآورد از میزان کمک هایی که برای احداث و بهبود نیازها و نواقص اولیه نیاز است ارائه شود.

    به نظرم این کار بهتر است و تاثیر بهتری نیز می گذارد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.