• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
2

به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی ایران دستاورد بزرگی است

  • کد خبر : 30173
  • 14 فروردین 1394 - 15:29
به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی ایران دستاورد بزرگی است

امام‌جمعه خرمدره گفت: به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی ایران دستاورد بزرگی است. به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن دعوت همه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: در راه خدا مجاهدت و تلاش کنید. وی با اشاره به سالروز رحلت حضرت ام‌البنین و روز تکریم مادران […]

امام‌جمعه خرمدره گفت: به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی ایران دستاورد بزرگی است.

به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن دعوت همه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: در راه خدا مجاهدت و تلاش کنید.

وی با اشاره به سالروز رحلت حضرت ام‌البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: حضرت ام‌البنین در نزد مسلمانان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

حسینی در ادامه به عوامل رشد و شکوفائی انسان اشاره کرد و عوامل زیر را مهم دانست:
۱- عامل وراثت که حضرت علی(ع) نیز به برادرش عقیل می سپارد که زنی با اصل و نسب برایش پیدا کند که این نشان دهنده مهم بودن این مطلب است، ۲- لقمه حلال ۳- سوم  تربیت صحیح که باید توسط پدر و مادر به شکل صحیح انجام شود ۴- اجتماع،پدر و مادر باید مراقب رفت امد فرزند خویش و دوستانی که با او در ارتباط هستند باشند
۵- خواست اراده خود فرد که باید انسان نیز خودش پویا باشد و در تلاش باشد تا به سعادت برسد.

امام‌جمعه خرم‌دره با اشاره به ۱۴ فروردین روز جهانی کودک و تبریک این روز ادامه داد: کودکان باید به‌ درستی تربیت و پرورش یابند، چرا که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به دستاوردهای بزرگ هسته‌ای کشورمان و گرامیداشت ۲۰ فروردین روز فناوری هسته‌ای تصریح کرد: دستاوردهای هسته‌ای کشورمان با تلاش جوانان و دانشمندان بزرگ کشورمان به دست آمده است.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه به بیانیه صادر شده در مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی در مقابل آنان ایستاد و ما از اقدامات صورت گرفته نه ذوق زده‌ایم و نه زیاد نگران.

وی با بیان اینکه ما نگران این هستیم که طرف مقابل بر عهد خود پایند نباشد، تصریح کرد: امیدواریم با تمام این زحمات کشیده شده مردم در امنیت و آسایش باشند.

خطیب جمعه خرم‌دره در ادامه با اشاره به سخن اوباما که استناد به فتوای مقام معظم رهبری کرده است، گفت: این بسیار اهمیت دارد و یک دستاورد است.

وی با اشاره به اینکه در این بیانیه حق غنی‌سازی ایران به رسمیت شناخته‌شده است، ادامه داد: این خود یک دستاورد است.

حسینی در ادامه به حمله عربستان به یمن اشاره و از مجاهدت شیعیان حوثی که در مقابل حملات عربستان در حال ایستادگی هستند، تمجید کرد.

وی در پایان سالروز شهادت شهید آوینی را گرامی داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.