• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5

گردهمایی شورای اسلامی شهر و روستاهای خرمدره برگزار شد

  • کد خبر : 28842
  • 19 اسفند 1393 - 11:28
گردهمایی شورای اسلامی شهر و روستاهای خرمدره برگزار شد

گردهمایی شورای اسلامی شهر و روستاهای خرمدره با حضور خانمحمدی نماینده مردم منطقه درمجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در محل فرمانداری خرم دره برگزار شد. به گزارش نبض سحر، در این جلسه دکتر خانمحمدی نماینده مردم شهرستانهای ابهر،خرم دره وسلطانیه در مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی گفت: در این شهرستان […]

گردهمایی شورای اسلامی شهر و روستاهای خرمدره با حضور خانمحمدی نماینده مردم منطقه درمجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در محل فرمانداری خرم دره برگزار شد.
به گزارش نبض سحر، در این جلسه دکتر خانمحمدی نماینده مردم شهرستانهای ابهر،خرم دره وسلطانیه در مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی گفت: در این شهرستان بالاترین مکاتبات را برای حل مشکلات شهرداری با مسئولین کشوری انجام داده ام و همچنین برای حل مشکل کمربندی رایزنی هایی جهت اخذ اعتبار برای اصلاح و تعریض آن انجام گردیده که به زودی این مشکل نیز حل خواهد شد.وی در پایان ابراز امیدواری کرد که دولت در سال جدید بتواند بر مشکلات اقتصادی غلبه نماید.در  این جلسه جمشید شیخی فرماندار خرم دره با بیان این نکته که اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان در سال ۹۳ بی سابقه بوده است اعلام کرد که در حال حاضر ۳۰ طرح زیر بنایی در سطح شهرستان در حال ساخت یا مطالعه می باشد.

وی در ادامه با اشاره به این که مسولین در انجام کارها باید ابتدا رضایت خداوند را در نظر بگیرند افزود: مردم از ما مسولین عملکرد می خواهند.

وی با اشاره به  قرارداد شهرداری و شورای شهر گذشته در واگذاری جایگاههای گاز در غزال شمالی وجنوبی از آن به عنوان قرارداد ترکمنچای نام برد واعلام کرد : مسئولین باید در انجام کارها ازمنافع شخصی بپرهیزند واز افراد کارشناس و معتمدان صاحب نفوذ استفاده بیشتری بنمایند.
در   این جلسه علی داودی رئیس شورای شهر خرم دره در  سخنانی آسفالت ریزی معابر عمومی ،سنگ فرش نمودن معابر ، اصلاح پیاده روهای شهر، تزئین خیابانها و میادین را بخشی از کارهای انجام گرفته توسط شهرداری خرم دره اعلام کرد و افزود: شورا و شهرداری تعامل خوبی با ادارات دارند ولی مهمترین مشکلات شورا وشهرداری در خرم دره کمبود اعتبار و فراوانی مشکل و نیز وجود لوله نفت در حریم شهر و همچنین مشکل عدم تصویب طرح تفصیلی می باشد.
در ابتدای این جلسه قاسمی بخشدار مرکزی خرم دره درسخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و خبرنگاران در گردهمایی شوراهای اسلامی شهرستان ،شوراهای روستایی را عامل مهم توسعه روستاها برشمرد و افزود: گاز رسانی به روستاها، آسفالت راههای روستایی، اصلاح معابر عمومی از جمله کارهای انجام گرفته در روستاها می باشد که شوراها و دهیاران نقش مهمی در اجرای آنها داشته اند.انتهای خبر/خبر تهیه شده توسط ابوالفضل محمدی

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=28842

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. با سلام و عرض خدا قوت ، مطلب عنوان شده توسط فرماندار محترم که جذب اعتبارات بی سابقه برای شهرستان با مطلب آقای داودی : کمبود اعتبارات ، هم خوانی ندارد . به قول یکی از همشهریان بقدری شهرستان در طول ستالهای گذشته در محرومیت بوده که نقش و نگار دادن به شهر دردی را دوا نمی کند ما از کارهایی که در سالهای قبل شده گله مندیم بخصوص آسفالت ریزی معابر داخل شهر که انگار شخم خورده اند و بیت المال حیف و میل شده البته تقصیر هم ندارند چون آقای مهندس همه را مثل خود می بیند و در کنار لکه هایی که زیرشان گل است در حال داغ کردن قیر است و خوب معلوم است که این آسفالت دوامش بیشتر ۳ ماه نخواهد بود . ممنونم

  2. در مورد این ریسه هایی که در جشن ها در معابر نصب می شود که می دانم نصب و در اوردن انها هزینه گزافی بر دوش مردم از طرف شهرداری می گذارد و بیشتر به نفع بالابر هاست تا مردم ، باید فکری اساسی کرد و باید ریسه هایی که بتوان به راحتی انها را نصب کرد و به سرعت جمع کرد ، کار شود و حتی می شود در مکان های مخصوص از این نوع چراغ های مدرن و جدید استفاده کرد و نیازی به این همه خرج و مخارج نیست و یک چیز دیگر متاسفانه در این مراسم ها باید اصناف پیشقدم باشند که قبلا اینگونه بود .

  3. در طول این ایام زمستان در مدرسه ای که بنده هستم در کنار روشن بودن شوفاژها ، پنجره ها هم به جهت گرمی هوا باز بودند و بنده به اموزش و پرورش هم عرض کردم که این سیستم های قدیم جوابگو نیستند و متاسفانه انرژی هدر می رود و هزینه ان بر دوش کل مردمست / چرا اموزش پرورش و خیرین در این زمینه کاری نمی کنند با هزینه کم می شود اصلاح شود . موتورخانه و سوفاژ قدیمی باید جمع شوند .

  4. جناب آقای فرماندار جذب بی سابقه اعتبارات در سال جاری برای شهرستان بوده است این اعتبارات کجا خرج شده است ما شهروندان هیچ تغییری در بستر های مختلف شهرستان نمی بینیم.غیر این است خدمات انجام شده از این اعتبارات را تفسیر نمایید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.