• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
3

جشن بزرگ انقلاب در شهرستان خرم دره برگزار شد +تصاویر

  • کد خبر : 26562
  • 13 بهمن 1393 - 13:10
جشن بزرگ انقلاب در شهرستان خرم دره برگزار شد +تصاویر

جشن بزرگ انقلاب عصر دیروز با حضور پرشور مردم در فرهنگسرای امام خمینی(ره) شهرستان خرم دره برگزار شد. به گزارش نبض سحر، در این برنامه حجت الاسلام علی حسینی امام جمعه شهرستان خرم دره با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: نوجوان و جوانان بویژه دانشجویان باید در قبال انقلاب احساس وظیفه نمایند […]

جشن بزرگ انقلاب عصر دیروز با حضور پرشور مردم در فرهنگسرای امام خمینی(ره) شهرستان خرم دره برگزار شد.

به گزارش نبض سحر، در این برنامه حجت الاسلام علی حسینی امام جمعه شهرستان خرم دره با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: نوجوان و جوانان بویژه دانشجویان باید در قبال انقلاب احساس وظیفه نمایند و هر کس فراخور حال خود باید به انقلاب اسلامی خدمت نماید.

در ادامه جمشید شیخی فرماندار خرم دره نیز به مقایسه وضعیت قبل و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: اگر  وضعیت قبل و بعد از انقلاب را مقایسه کنیم می بینیم که طرحها و پروژه های بزرگی بعد از انقلاب انجام شده است.

قسمتعلی صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلامی شهرستان خرم دره نیز در حاشیه برنامه اظهار داشت : انقلاب اسلامی به رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) بعنوان نقطه عطف در تاریخ ایران اسلامی است و توسط مردم ایران شکل گرفت و نعمت بزرگ الهی بر این مرز و بوم به شمار می رود و به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی پیروزی این انقلاب مرهون همه ملت است و شایسته و بایسته است همه مردم شکر گزار این نعمت خدا باشند و معنی شکر گزاری تلاش برای حفظ و توسعه آن است.

در این مراسم برنامه هایی مانند : موسیقی سنتی توسط گروه صبا با سرپرستی ایرج داودبیگی ، شعرخوانی ، ، اجرای موسیقی آشیقی توسط گروه حیدر بابا به سرپرستی گلابعلی داودبیگی ، اجرای سرود لبیک یا محمد ، سرود خورشید آزادی توسط دانش آموزان مدرسه آیت اله طالقانی،گروه سرود دبستان شاهد آل یاسین و مسابقات حضوری اجرا و در پایان از جوانان موفق شهرستان و پدر دو شهید و کشاورز نمونه تجلیل به عمل آمد .

DSC08756 DSC08704

image-9e32302bee929208bdd0a87fcc63833ce630a8cee5c2ac87d620f7e4bf2f054f-V

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26562

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای مرادی خوب طرف شهرداروشورارومیکیری نظرات مخالفونمیذاری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.