• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2

برگزاری بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در شهرستان خرمدره

  • کد خبر : 26527
  • 13 بهمن 1393 - 8:51
برگزاری بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در شهرستان خرمدره

همزمان با اولین روز از گرامیداشت دهه مبارک دهه فجر مسئولین شهرستان خرم دره با امام جمعه دیدار کردند . به گزارش نبض سحر، فرماندار شهرستان خرم دره در این دیدار ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت:سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی است تا مسئولین باحضوردرمیان مردم به بیان عملکردهای نظام بپردازند. فرماندارشهرستان خرم دره درادامه […]

همزمان با اولین روز از گرامیداشت دهه مبارک دهه فجر مسئولین شهرستان خرم دره با امام جمعه دیدار کردند .

به گزارش نبض سحر، فرماندار شهرستان خرم دره در این دیدار ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت:سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی است تا مسئولین باحضوردرمیان مردم به بیان عملکردهای نظام بپردازند.

فرماندارشهرستان خرم دره درادامه با ارائه گزارشی از عملکرد دولت درشهرستان اظهارکرد: در دهه فجر امسال بیش از ۱۸۰برنامه درسطح شهرستان به اجرا درخواهد آمد که افتتاح و کلنگ زنی ۱۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱میلیارد تومان از جمله برنامه های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان خرم دره است .

امام جمعه خرم دره نیزدراین دیدارضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به ثمر نشسته است و همه افراد جامعه به ویژه کسانی که لباس خدمت به تن کرده و متصدی انجام در این نظام هستندبایدبرای پاسداشت این همه مجاهدت ها و زحمات دین خود رابه نظام اسلامی ادا کنندو این مهم درسایه تبعیت از ولایت فقیه و خدمت به مردم میسر است .

 حجت الاسلام حسینی در ادامه با قدردانی ازخدمات انجام گرفته،خواستار همکاری و تلاش بیشتر مسئولین در امر خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان شد.

انتهای پیام/ روابط عمومی فرمانداری

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26527

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.