• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
4

روستای انجلین در مسیر جذب گردشگر

  • کد خبر : 25397
  • 24 دی 1393 - 8:55
روستای انجلین در مسیر جذب گردشگر

جلسه گردشگری بامحوریت برنامه ریزی،ساماندهی و جذب گردشگر به روستای انجلین به ریاست شیخی فرماندار شهرستان خرم دره و با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی،  اساتید باستان شناسی دانشگاه های منطقه و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در دفتر فرمانداری خرم دره برگزار شد.   به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در این جلسه […]

جلسه گردشگری بامحوریت برنامه ریزی،ساماندهی و جذب گردشگر به روستای انجلین به ریاست شیخی فرماندار شهرستان خرم دره و با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی،  اساتید باستان شناسی دانشگاه های منطقه و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در دفتر فرمانداری خرم دره برگزار شد.

 

به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در این جلسه با بیان اینکه روستای انجلین یکی از روستاهای زیبا و پرجاذبه شهرستان  است، اظهار کرد: بکر بودن فضای خود روستا و مراتع اطراف آن، شرایط خاص معماری سنگی محلی و مسیر زیبای دسترسی به روستا از جمله ظرفیت های بالقوه در روستای انجلین  است که از این ظرفیتها می توان برای جذب گردشگر استفاده نمود.

در ادامه این جلسه نیز قاسمی بخشدار مرکزی شهرستان خرم دره آسفالت بودن راه روستای انجلین، وجود رودخانه دایمی و پرآب و حمام قدیمی این روستا را از جادبه های گردشگری انجلین بر شمرده و از فرماندار شهرستان درخواست نمود که جهت ساماندهی معابر روستا از محل اعتبارات سال ۹۴ مقدار مشخصی به بنیاد مسکن اختصاص یابد.

در ادامه جلسه نیز هر یک از اعضا به ایراد نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر گردید اساتید محترم نسبت به ارائه طرح جامع گردشگری روستا به صورت مجلد به فرمانداری اقدام نمایند و بخشداری نیز درصدور پروانه های ساخت بنا به شرط رعایت بافت سنگی روستا توسط مالکین اقدامات لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=25397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.