• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
3

انتخابات انجمن خیّرین کتابخانه ساز شهرستان خرم دره برگزارشد

  • کد خبر : 24571
  • 13 دی 1393 - 9:33
انتخابات انجمن خیّرین کتابخانه ساز شهرستان خرم دره برگزارشد

جلسه انتخابات انجمن خیّرین کتابخانه ساز شهرستان با حضور فرماندار،مدیرکل کتابخانه ها ی استان،نماینده انجمن خیّرین کتابخانه ساز استان، و تعدادی از خیّرین حامی کتابخانه و معتمدین شهرستان در محل کتابخانه عمومی کوثر برگزارشد. به گزارش نبض سحر، در این جلسه شیخی فرماندار خرم دره به اهمیت و نقش خیّرین در توسعه فرهنگ کتابخوانی تأکید […]

جلسه انتخابات انجمن خیّرین کتابخانه ساز شهرستان با حضور فرماندار،مدیرکل کتابخانه ها ی استان،نماینده انجمن خیّرین کتابخانه ساز استان، و تعدادی از خیّرین حامی کتابخانه و معتمدین شهرستان در محل کتابخانه عمومی کوثر برگزارشد.

به گزارش نبض سحر، در این جلسه شیخی فرماندار خرم دره به اهمیت و نقش خیّرین در توسعه فرهنگ کتابخوانی تأکید کرد وگفت: دراین انجمن باید افرادی انتخاب شوند که ضمن علاقه مندی،وقت کافی برای پیگیری امور را داشته باشند.

فرماندار خرم دره همچنین  نقش فرمانداری،امام جمعه  ،شهردار و شورای شهر در حمایت از انجمن خیّرین کتابخانه ساز را مورد توجه قرار داد و آمادگی فرمانداری در پیگیری امور مربوط به انجمن را اعلام داشت.

احمد خانی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان زنجان نیز در این جلسه به فعالیت خیّرین استان و شهرستان در حوزه کتابخانه ها اشاره کردو گفت: استان زنجان در ایجاد انجمن خیّرین و مشارکت خیّرین در کتابخانه سازی پیشگام بوده و برگزاری اولین جشنواره خیّرین کتابخانه ساز کشور در استان زنجان مبین این موضوع می باشد.

احمد خانی همچنین با تشکر از دکتر اصغر عزیزی در اهدای یک باب ساختمان جهت ایجاد کتابخانه عمومی ،تشکیل انجمن خیّرین کتابخانه ساز در شهرستان را گام بسیار مهمی در ادامه مشارکت خیّرین شهرستان در توسعه کتابخانه ها عنوان نمود.

در این جلسه اصغر عزیزی به عنوان رئیس هیئت مدیره ،ژیلا قاسمی به عنوان نایب رئیس، شاهپور عزیزی به عنوان مدیر عامل، سعید حمیدی به عنوان خزانه دار و لیلا صباغی به عنوان منشی انتخاب شدند.

رکابعلی حنیفه لو و علی کلانتری  به عنوان اعضای اصلی ، سعید صدری به عنوان بازرس اصلی ، کریم سلیمانی به عنوان بازرس علی البدل ، محمد احمدخانی و حمید نوحی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

محل دفتر انجمن خیّرین کتابخانه ساز شهرستان نیز در کتابخانه عمومی کوثر در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=24571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.