• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
4

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان نفرت آنها از رژیم صهیونیستی است

  • کد خبر : 17818
  • 27 تیر 1393 - 17:05
حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان نفرت آنها از رژیم صهیونیستی است

امام جمعه خرم‌دره گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس نشان نفرت آنها از رژیم صهیونیستی است.حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌دره فرا رسیدن لیالی قدر و شب‌ شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت گفت. وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های اخلاقی امیرالمومنین علی (ع) بیان کرد: ایشان […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس نشان نفرت آنها از رژیم صهیونیستی است.حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌دره فرا رسیدن لیالی قدر و شب‌ شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت گفت.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های اخلاقی امیرالمومنین علی (ع) بیان کرد: ایشان الگوی نمونه در همه زمینه‌ها برای افراد هستند.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به یکی از ویژگی‌های اخلاقی آن بزرگوار در زمینه رسیدگی به نیازمندان و فقرا تصریح کرد: در این ایام که ماه مبارک رمضان است، فرصت مناسبی است تا با تاسی از مولایمان به دستگیری از نیازمندان بپردازیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به فضیلت شب‌های قدر و اعمالی که واجب است، انسان در این ایام انجام دهد، اضافه کرد: دادن صدقه در شب‌های قدر و همچنین راز و نیاز از فضیلت بالایی برخوردار است.

حسینی با بیان اینکه خواندن نماز شب در قرآن کریم به عنوان بهترین عبادات یاد شده است، افزود: پیامبر اکرم (ص) نیز بر خواندن نماز شب در دهه آخر ماه مبارک رمضان تاکید بسیار کرده‌اند.

وی همچنین با تاکید بر تامل بر قرآن در شب‌های قدر اظهار داشت: خواندن نهج‌البلاغه و تامل بر خطبه‌های آن در این شب‌های نورانی راهگشای زندگی و هدایت انسان‌ها به راه درست است.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در شهرستان با همکاری نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی از این خدمات تقدیر کرد و افزود: لازم است که فعالیت‌های فرهنگی بیش از پیش در شهرستان افزایش یابد.

این مسئول ساخت مساجد و پایگاه‌های بسیج و تاسیس دارالقرآن را از دیگر اقدامات انجام شده در خرم‌دره اعلام کرد و از نمازگزاران خواست: در راستای تکمیل حوزه علمیه حضرت ولی عصر ( عج ) خرم‌دره نیز اهتمام و تلاش لازم را داشته باشند.

وی همچنین با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته مردم شهرستان با حضور در راهپیمایی انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین نشان خواهند داد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=17818

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.