• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

کشاورزان خرمدره ای ۲۰۰میلیارد ریال خسارت دیده اند

  • کد خبر : 14736
  • 18 اردیبهشت 1393 - 10:01
کشاورزان خرمدره ای ۲۰۰میلیارد ریال خسارت دیده اند

مدیریت جهاد کشاورزی خرمدره در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گفت:کل خسارت شهرستان در فصل زراعی جاری تا کنون بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است که گزارش مربوطه به مراجع ذی ربط ارسال گردیده است . به گزارش نبض سحر،”داودی ” در این جلسه با اشاره به  سرمازدگی  محصولات کشاورزان شهرستان به […]

مدیریت جهاد کشاورزی خرمدره در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گفت:کل خسارت شهرستان در فصل زراعی جاری تا کنون بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است که گزارش مربوطه به مراجع ذی ربط ارسال گردیده است .

به گزارش نبض سحر،”داودی ” در این جلسه با اشاره به  سرمازدگی  محصولات کشاورزان شهرستان به تشریح میزان خسارت وارده پرداخت:

*حدود ۵۰۰ هکتار سردرختی های هسته دار با میزان خسارت ۱۰۰ میلیارد ریال .

*۲۰۰ هکتار،سردرختی های دانه دار از جمله سیب  با میزان خسارت ۷۵میلیارد ریال .

*گردو و بادام در سطح ۱۸۰ هکتار  متحمل خساراتی شده اند که کل خسارت شهرستان در فصل زراعی جاری تا کنون بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است که گزارش مربوطه به مراجع ذی ربط ارسال گردیده است .

” داودی” ادامه داد: تامین اعتبار برای خرید توربو راینر از سوی مدیریت بحران و تحویل آن به شهرستان در مقابله با سن گندم کمک موثری بود که جا دارد از مساعدت اداره کل مدیریت بحران استان در این خصوص تقدیر و تشکر نمایم.

مدیریت جهاد کشاورزی خرم دره تامین اعتبار مقابله با سرمازدگی و خرید هیتر های لازم در کاهش خسارات بسیار موثر دانست واظهار کرد: برای مثال استفاده از این سیستم توسط کشت و صنعت خرم دره در سال جاری خسارات را به حد اقل رسانده و هزینه تامین این تجهیزات در مقایسه با خسارات سرمازدگی بسیار پایین بود لذا پیشنهاد می گردد اداره کل مدیریت بحران در این خصوص نیز از کشاورزان با تامین اعتبارات مورد نیاز حمایت کند.

انتهای خبر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=14736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.